M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

super1500 schreef:
Steven schreef:waarom altijd zo hameren op die 200 km/u voor onze L2 alleen hebben we materieel voldoende, zeker als je alle i11 zou wegnemen van antwerpen oostende. andere lijnen die op 200 gaan komen = 1 = L50A tot brugge. dat dat nog niet voor morgen is is duidelijk dacht ik.

want de loc betreft met maar 1 stuurpost zijn jullie er eentje vergeten, in zwitserland hebben ze de re450 rondrijden met dubbeldekkers voor de S-bahn
en er zijn ook nog de TGV locs... :lol: :lol: :lol:
En ICE-locs, en Eurostar locs, en Eurostar Italialocs, enz enz
Je hebt eigenlijk wel gelijk men kan die ook ontkoppelen, en met de loc alleen verder rijden...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13088
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

L50A, L96N, L36N, L2 en misschien nog meer lijnen zullen in de verre toekomst wel geschikt gemaakt worden voor zeer snelle treinen (>160 km/h). Maar volgens mij kan je dan veel beter wachten met geschikt rollend materieel te bestellen tot de vraag zich stelt, het aanbod veranderd immers voortdurend :roll:
willem

Bericht door willem »

De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23069
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

vandaag reed 2752 op kop van de IC I naar charleroi, dus de 27-en met gf koppeling komen in commerciele dienst, doch echter het gebruik van de koppeling is voorlopig enkel nog maar toegestaan voor testritten en in geval van nood om te evacueren.
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

2742 reed gisteren of eergisteren op de IC-G
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5492
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

willem schreef:De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
En ik heb gisteren de 61045 gezien, zonder stickers. Dus blijkbaar zullen sommige van de eersteklasrijtuigen ook meteen als dusdanig worden ingezet. Het rijtuig zat in een IC Genk - Blankenberge.
Met vriendelijke groet

overweg13
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Bericht door steved »

willem schreef:De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
hij is iets na 12.15 vertrokken, heb 'm even op de foto gezet

gr, Steve
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

willem schreef:De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
65006 moet ook zo goed als splinternieuw zijn... :)
Trouwens Steven... Tis 2750 die'n gf-koppeling heeft :)
2742 bolt idd rond op den IC-G
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23069
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tja op de loc van vandaag was het zeker 2752 er zijn er al een paar meer van gf voorzien naast de originele 2 die er al waren
260689
Berichten: 3776
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

de 2742 reed al dinsdag op de ICG
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

Steven schreef:tja op de loc van vandaag was het zeker 2752 er zijn er al een paar meer van gf voorzien naast de originele 2 die er al waren
Hola :o da wistek precies nog nie :s
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Het is zomer maar we horen weinig van de M6 stuurstand.

nog altijd niet in commerciël gebruik?

of gebeuren er al testritten op bepaalde trajecten.

ben benieuwd (kben niet alleen denk ik) :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23069
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

er zijn al volop testritten gedaan op L78 (daar waar veel belgische testritten doorgaan)
adminn

Bericht door adminn »

ze zullen wel operatief worden tegen dat we allemaal grijs zijn en in een karretje zitten zeker!?
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Ter info de eerste echte treinen met M6 stuurstand zouden in theorie beginnen in september en op de treinen naar knokke en blankenberge. Deze zijn voor de bestuurdersd van brugge
Plaats reactie