minst geliefde rijtuig dat actief is.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

Uw minst geliefde rijtuig dat actief is

M4
6
17%
M5 (niet gemoderniseerd)
21
58%
M5 (gemoderniseerd)
2
6%
M6
4
11%
I6
0
Geen stemmen
I10
0
Geen stemmen
I11
3
8%
 
Totaal aantal stemmen: 36

LML
Berichten: 1436
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: minst geliefde rijtuig dat actief is.

Bericht door LML »

Shrek schreef:Ik vind de M4 net goed: Als het rustig is zit je met 2 naast elkaar en heb je plek genoeg, bij grote drukte zit je met 3 en ben je blij dat je niet moet rechtstaan (wat bij een I11 met vergelijkbare drukte wel zo zou zijn) :wink:
Daar geef ik u gelijk in, maar het comfort in die rijtuigen is niet meer van deze tijd...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13091
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: minst geliefde rijtuig dat actief is.

Bericht door Shrek »

LML schreef:Daar geef ik u gelijk in, maar het comfort in die rijtuigen is niet meer van deze tijd...
Het zou uiteraard beter zijn alle M4 door nieuwe M6 te vervangen, maar er zijn in mijn ogen zeker rijtuigen en stellen die nog veel minder comfortabel zijn dan de M4 :)
LML
Berichten: 1436
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: minst geliefde rijtuig dat actief is.

Bericht door LML »

Shrek schreef:Het zou uiteraard beter zijn alle M4 door nieuwe M6 te vervangen, maar er zijn in mijn ogen zeker rijtuigen en stellen die nog veel minder comfortabel zijn dan de M4 :)
Dat zeg ik ook niet om alle M4'en te vervangen door M6'en. M6'en hebben ook nadelen. Maar in de M4'en kon men gerust tijdens de modernizering enkele jaren geleden een 1+2 in 1ste en een 2+2 in 2de klasse voorzien. Ik denk o.a. aan het type zetels in de I10'en. Er zijn dan wel minder zitplaatsen in een rijtuig dan nu het geval is, maar het comfort was dan veel hedendaagser...

Banken in een treinstel/rijtuig is nostalgisch, maar helemaal niet comfortabel...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
pietje

Re: minst geliefde rijtuig dat actief is.

Bericht door pietje »

LML schreef: Dat zeg ik ook niet om alle M4'en te vervangen door M6'en. M6'en hebben ook nadelen. Maar in de M4'en kon men gerust tijdens de modernizering enkele jaren geleden een 1+2 in 1ste en een 2+2 in 2de klasse voorzien. Ik denk o.a. aan het type zetels in de I10'en. Er zijn dan wel minder zitplaatsen in een rijtuig dan nu het geval is, maar het comfort was dan veel hedendaagser...

Banken in een treinstel/rijtuig is nostalgisch, maar helemaal niet comfortabel...
idd, eerder iets voor achter een stoomloc dan in een modern OV.
vasonline
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 jul 2009, 08:14

Re: minst geliefde rijtuig dat actief is.

Bericht door vasonline »

pietje schreef:
LML schreef: Dat zeg ik ook niet om alle M4'en te vervangen door M6'en. M6'en hebben ook nadelen. Maar in de M4'en kon men gerust tijdens de modernizering enkele jaren geleden een 1+2 in 1ste en een 2+2 in 2de klasse voorzien. Ik denk o.a. aan het type zetels in de I10'en. Er zijn dan wel minder zitplaatsen in een rijtuig dan nu het geval is, maar het comfort was dan veel hedendaagser...

Banken in een treinstel/rijtuig is nostalgisch, maar helemaal niet comfortabel...
idd, eerder iets voor achter een stoomloc dan in een modern OV.
?

Ik vind het M4 rijtuig eigenlijk prima zoals het is.
Zolang zijn de ritten hier toch niet in vergelijking met het buitenland?

Groetjes,

S.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie