hoi de opleiding in schaarbeek is ook m6bx +27, die opleiding is statisch he er mee rijden doen we niet, wel leren het stuuurrijtuig in dienst te plaatsen en weer buiten diensten, de nodige pannes herkennen die zich kunnen voordoen, alsook de positie leren van alle toestellen die we moeten kunnen bedienen. ook leren omgaan met de software is voorzien in een opleiding.
Shrek schreef:dat wordt dan de IC-E in de toekomst? ik zie maar 10 rijtuigen. Is dat het maximum of zijn ze er gewoon eentje "vergeten"
neen 10 klopt, daarom dat ze ook de testen zo doen
10M6 = meer zitplaatsen dan 12 ms96 rijtuigen
aantal zitplaatsen zou dan moeten overeenkome met 15-16 rijtuigen
reed daarnet door kortrijk richting brugge, die zou normaal rond 19:00 in wervik passeren ook richting poperinge, ik denk, als het weer het toelaat eens te gaan kijken
Shrek schreef:dat wordt dan de IC-E in de toekomst? ik zie maar 10 rijtuigen. Is dat het maximum of zijn ze er gewoon eentje "vergeten"
neen 10 klopt, daarom dat ze ook de testen zo doen
10M6 = meer zitplaatsen dan 12 ms96 rijtuigen
aantal zitplaatsen zou dan moeten overeenkome met 15-16 rijtuigen
samenstelling zou natuurlijk gewijzigd kunnen worden in functie van de capaciteitsbehoeften op beide gedeeltes van de trein (vb 4 - 6 ipv 5-5)
super1500 schreef:
samenstelling zou natuurlijk gewijzigd kunnen worden in functie van de capaciteitsbehoeften op beide gedeeltes van de trein (vb 4 - 6 ipv 5-5)