bobby schreef:aangezien (een aantal van) de stuurposten zullen beschikken over automatische snelkoppeling, had men beter voor een 'deense neus' gekozen zoals bij AM96, zodat men door de hele trein zou kunnen stappen.
dat zou volgens mij veel te moeilijk te realisteren zijn. De deur moet dan al hoog zijn, en een speciaal ontwerk voor 20 rijtuigen? Dat gaat veel kosten hoor!!!
En als ze dan tegen ee 27 hangen, wat wel zal voorkomen, dan heeft men niks aan die deur...
En als je in 6 M6'en nog geen plaats vindt...
Groeten,
Joris De Mol
- men had ook (enkeldecks-)stuurposten voor M6 kunnen kopen op basis van AM96 koprijtuig
- voordeel van doorloopneus: er is minder treinpersoneel nodig, of met hetzelde personeel kan men een betere dienstverlening bieden
allemaal veel te complex trouwens van al da koppelen en ontkoppelen zien die deuren nogal af, dat is de voornaamste reden na de bezettingsgraad om de ms 96 weg te halen van de verbinding knokke blankenberge, de kopdeuren worden in belgie gewoon te veel geopend en gesloten voor te koppelen of ontkoppelen dat ze problemen beginnen geven met degelijke dichting (vocht dat binnengeraakt)
Het is duidelijk dat er niets aan gedaan wordt daar, zelfs na de eerste keer slagen vandalen er nog een tweede keer in op hetzelfde splinternieuwe rijtuig.
Dietrich schreef:Wat betreft de graffiti, er zijn al enkele kleurtjes bijgekomen ondertussen, vergelijk maar eens de foto op pagina 30 met de recentere foto hier: http://trainbelge.fte2.org/images/hvm6bdxfraniere.jpg
Het is duidelijk dat er niets aan gedaan wordt daar, zelfs na de eerste keer slagen vandalen er nog een tweede keer in op hetzelfde splinternieuwe rijtuig.
Nieuwe forumregel? Gelieve hier geen foto's te plaatsen van of te verwijzen naar sites met grafitti-treintjes. Zie vroegere discussie: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=723
AM05_598 schreef:Ik vind die M6 Dubeldekker maar lelijk de gewone M6 is erg mooi maar die
Geeft gewoon een verkeerd voorbeeld
da valt toch best mee zeker, allez smaken verschillen wel maar mij hoor je niet klagen, ze zijn al zeker beter als de M5 stuurrijtuigen, das gewoon een platte neus
Amaai, der komt hier ver stoom uit mijn oren als ik diene foto van diene M6 zie.
Man, man,.. waar gaan we naar toe?
De 1ste M6 stuurstand sta nog niet goed op het spoor of hij zit al onder de graffitie.
Steven schreef:allemaal veel te complex trouwens van al da koppelen en ontkoppelen zien die deuren nogal af, dat is de voornaamste reden na de bezettingsgraad om de ms 96 weg te halen van de verbinding knokke blankenberge, de kopdeuren worden in belgie gewoon te veel geopend en gesloten voor te koppelen of ontkoppelen dat ze problemen beginnen geven met degelijke dichting (vocht dat binnengeraakt)
Vandaar dat die doorgang naar het volgende rijtuig via stuurpost altijd gesloten is voor de reizigers.
Rijden er dan terug Breaks naar Knokke en Blankenberge?
Zou burgemeester Lippens van Knokke daar wel mee akkoord gaan al dat schik volk van Knokke terug in de Breaks?
Ze kunnen anders eens varkensneuzen of fluitketels inzetten?
Duikbril AM86 schreef:
Zou burgemeester Lippens van Knokke daar wel mee akkoord gaan al dat schik volk van Knokke terug in de Breaks?
Ze kunnen anders eens varkensneuzen of fluitketels inzetten?
Noppe,daar zou hij zeker niet mee akkoord gaan hem al kennende