Hallo,
Ik overweeg de TGV Lyon 19u00 - Brussel 22u56 te nemen, en dan aansluitend de voorgestelde trein te nemen tot Liedekerke. Uit ervaring weet ik dat deze TGV regelmatig vertraging heeft.
Als ik bij SNCF connect of B Europe (NMBS) de verbinding Lyon - Liedekerke boek, en de TGV heeft zo veel vertraging dat ik de aansluiting mis van 23u16 naar Liedekerke, moet NMBS dan sowieso verplicht me een oplossing aanbieden om in Liedekerke te geraken dezelfde avond ?
Wat als TGV aankomst te Brussel vertraging heeft, en je laatste trein mist ?
Re: Wat als TGV aankomst te Brussel vertraging heeft, en je laatste trein mist ?
Boek Lyon-Liedekerke bij de NMBS, dan heb je een doorgaande overeenkomst, want NMBS is de vervoerder in België voor de TGV. En dan moeten ze inderdaad een oplossing aanbieden.
Mocht je vertraging oplopen, dan vraag je het beste van tevoren al de conducteur in de TGV. Vanaf Lille is dat hoogstwaarschijnlijk een NMBS-conducteur.
Mocht je vertraging oplopen, dan vraag je het beste van tevoren al de conducteur in de TGV. Vanaf Lille is dat hoogstwaarschijnlijk een NMBS-conducteur.