edit: klein detail, in de wijzigingenkaart (week) is de lijn over de stations getekend. (ter hoogte van La Hulpe)
edit 2: rijdt de IC-23B over de trage lijn naar Luik zonder ergens te stoppen?
Oudegem, Baasrode-Zuid, krijgen nu ook een trein op zaterdagBlackEagle schreef: ↑11 dec 2025, 13:17 Na jullie feedback heb ik de kaarten lichtjes aangepast en ze ook iets compacter gemaakt, met minder verloren witruimte. Ook heb ik wijzigingskaarten gemaakt voor de aanpassingen die over drie dagen ingaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik precies niet terugvinden in de planner?desirootje schreef: ↑12 dec 2025, 11:29 Oudegem, Baasrode-Zuid, krijgen nu ook een trein op zaterdag
Ja inderdaad, de S4 die niet meer naar Mechelen rijdt (was mijn favoriete trein FM-LX, niet de snelste maar wel altijd desiro's, voor mij als PBM (en voor het assistentiepersoneel) veel handiger dan een sprinter!)).ovspotter_be schreef: ↑12 dec 2025, 11:51 S81 wordt vervangen door de S4 Aalst – Louvain-la-Neuve die extra haltes krijgt tussen Hoeilaart en Ottignies.
Oeps ik zal per ongeluk op vrijdag gedrukt hebben, my bad.BlackEagle schreef: ↑12 dec 2025, 11:41Dat kan ik precies niet terugvinden in de planner?desirootje schreef: ↑12 dec 2025, 11:29 Oudegem, Baasrode-Zuid, krijgen nu ook een trein op zaterdag