Neen, normaal niet, het protocol is hetzelfde. Maar de taal is anders, een 27 heeft andere eigenschappen dan een 13... Het is ook een generatiekloofje. Mits aanpassing in de software van een I11 is het volgens mij wel mogelijk
SIMPY.be schreef:Neen, normaal niet, het protocol is hetzelfde. Maar de taal is anders, een 27 heeft andere eigenschappen dan een 13... Het is ook een generatiekloofje. Mits aanpassing in de software van een I11 is het volgens mij wel mogelijk
ik denk dat het wel gaat hoor, de software van de 27'ers is immers aangepast, niet die van de M6
sorry, over gekeken 2 verschillende stuurposten? in dienne M6 bdx gaat het toch ook ne I11bdx stuurpost zijn, aja als de neus van ne 13 is... alé het lijkt me logisch of bedoel je dat de electronica dan anders is?
SIMPY.be schreef:Neen, normaal niet, het protocol is hetzelfde. Maar de taal is anders, een 27 heeft andere eigenschappen dan een 13... Het is ook een generatiekloofje. Mits aanpassing in de software van een I11 is het volgens mij wel mogelijk
ik denk dat het wel gaat hoor, de software van de 27'ers is immers aangepast, niet die van de M6
TBbart schreef:wil dat dan zeggen dat er mss wat meer 13's gaan vrijkomen voor HKM?
niet noodzakelijk, zover ik begrepen heb zijn de 13-en zelfs gesplits en worden enkel de nr's 40 tot 60 nog gebruikt voor passagierstreinen en de rest voor goederen, niet vergeten dat er ondertussen ook al 13-en gebruikt worden om naar luxemburg te rijden met de IC-j en er nog zeker eentje extra nodig is om de IC -O naar maastricht te doen
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze geen intrekbare koppeling eraan gehangen hebben zoals op de Nederlandse 17'en, zoals te zien op volgende foto van Csaba Böde op railfaneurope.net http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... 1027_2.jpg
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze geen intrekbare koppeling eraan gehangen hebben zoals op de Nederlandse 17'en, zoals te zien op volgende foto van Csaba Böde op railfaneurope.net
Waar zie jij een intrekbare koppeling op die foto? Die lijkt mij gewoon te staan waar ze altijd staat...