hadden ze dan niet ineens die testen kunnen doen?Hobbes schreef:Afnameritten, elk stel moet een x aantal km doen eer het aanvaard wordt. (ik dacht minstens 1.000km)
Fyra
Re: Fyra.
ja heb zo eens een lijst tegenkomen met alle problemen, dat was de moeite.Hobbes schreef:Alle stellen zijn bijlange nog niet geleverd, en ze moeten naar ik vernomen heb die 1.000km afleggen zonder foutmeldingen. En daar zijn ze nog lang niet...
Trouwens, de soap van de T18 al vergeten zeker?
Van de T18 ja dat is/was een lang gedoe
Re: Fyra.
Maar om eerlijk te zijn, hebben we er ooit last van gehad als ze in commerciële dienst kwamen? Neen, integendeelRobin schreef:ja heb zo eens een lijst tegenkomen met alle problemen, dat was de moeite.Hobbes schreef:Alle stellen zijn bijlange nog niet geleverd, en ze moeten naar ik vernomen heb die 1.000km afleggen zonder foutmeldingen. En daar zijn ze nog lang niet...
Trouwens, de soap van de T18 al vergeten zeker?
Van de T18 ja dat is/was een lang gedoe
Re: Fyra.
Vanaf 10 september gaat er 1x per uur een V250 rijden tussen Amsterdam, Schiphol en Rotterdam. Dat is tenminste de intentie van NS Hispeed zoals beschreven in deze adviesaanvraag aan het LOCOV. Het gevolg hiervan is dat de 'pleistertrein' Amsterdam - Schiphol - Rotterdam (serie 600) niet meer zal rijden.
Re: Fyra.
Het is er slechts 1, zonder aanpassing van de treintijden. Wat voor beredenering zit hier achter? TBs alvast opleiden, of eerst met 1 teen in het koude water voordat je gaat zwemmen? Ben ook benieuwd wat dat doet met de inkomsten, 600 was gewoon toegankelijk, V250 niet (toch?).
Re: Fyra.
De V250 kwam al "regelmatig" (leeg) tot Rotterdam.....nu elk uur en met passagiers begrijp ik.
Lukt een uurdienst met één treinstel.
Ik las dat "NS Financial services" (is dat de Ierse tak ?) er nu toch drie van Ansaldo afgenomen hebben ?
Lukt een uurdienst met één treinstel.
Ik las dat "NS Financial services" (is dat de Ierse tak ?) er nu toch drie van Ansaldo afgenomen hebben ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Fyra.
Voor de uurdienst die zie vanaf september willen rijden zijn minstens drie stellen nodig. 
(Met twee stellen zou het in theorie ook moeten kunnen maar er is voor gekozen in Amsterdam lang te keren op de Watergraafsmeer.)
(Met twee stellen zou het in theorie ook moeten kunnen maar er is voor gekozen in Amsterdam lang te keren op de Watergraafsmeer.)
Re: Fyra.
Nu de boel in België nog gehomologeerd krijgen en dan kunnen we er eindelijk mee beginnen te rijden...AlexNL schreef:De typetoelating voor de V250 in Nederland is in ieder geval een feit. Vervoer van reizigers met V250 is nu toegestaan
Re: Fyra.
Nu de boel in België nog gehomologeerd krijgen en dan kunnen we er eindelijk mee beginnen te rijden...AlexNL schreef:De typetoelating voor de V250 in Nederland is in ieder geval een feit. Vervoer van reizigers met V250 is nu toegestaan
Re: Fyra.
Zag om 17:45 ongeveer een V250 die Roosendaal kwam binnenrijden, langs perron 1 stopte (de plaats van de stoptrein naar Antwerpen) om daar wat mensen op te pikken. Testploeg, machinisten ofzo?
Een tien minuten later kwam het stel langs de spoorwegovergang vlak voor de spanningssluis (moest ervoor wachten) richting Essen.
Groetjes,
Marianne
Een tien minuten later kwam het stel langs de spoorwegovergang vlak voor de spanningssluis (moest ervoor wachten) richting Essen.
Groetjes,
Marianne


