Alle stellen zijn bijlange nog niet geleverd, en ze moeten naar ik vernomen heb die 1.000km afleggen zonder foutmeldingen. En daar zijn ze nog lang niet...
Hobbes schreef:Alle stellen zijn bijlange nog niet geleverd, en ze moeten naar ik vernomen heb die 1.000km afleggen zonder foutmeldingen. En daar zijn ze nog lang niet...
Trouwens, de soap van de T18 al vergeten zeker?
ja heb zo eens een lijst tegenkomen met alle problemen, dat was de moeite.
Hobbes schreef:Alle stellen zijn bijlange nog niet geleverd, en ze moeten naar ik vernomen heb die 1.000km afleggen zonder foutmeldingen. En daar zijn ze nog lang niet...
Trouwens, de soap van de T18 al vergeten zeker?
ja heb zo eens een lijst tegenkomen met alle problemen, dat was de moeite.
Van de T18 ja dat is/was een lang gedoe
Maar om eerlijk te zijn, hebben we er ooit last van gehad als ze in commerciële dienst kwamen? Neen, integendeel
Vanaf 10 september gaat er 1x per uur een V250 rijden tussen Amsterdam, Schiphol en Rotterdam. Dat is tenminste de intentie van NS Hispeed zoals beschreven in deze adviesaanvraag aan het LOCOV. Het gevolg hiervan is dat de 'pleistertrein' Amsterdam - Schiphol - Rotterdam (serie 600) niet meer zal rijden.
Het is er slechts 1, zonder aanpassing van de treintijden. Wat voor beredenering zit hier achter? TBs alvast opleiden, of eerst met 1 teen in het koude water voordat je gaat zwemmen? Ben ook benieuwd wat dat doet met de inkomsten, 600 was gewoon toegankelijk, V250 niet (toch?).
De V250 kwam al "regelmatig" (leeg) tot Rotterdam.....nu elk uur en met passagiers begrijp ik.
Lukt een uurdienst met één treinstel.
Ik las dat "NS Financial services" (is dat de Ierse tak ?) er nu toch drie van Ansaldo afgenomen hebben ?
Zag om 17:45 ongeveer een V250 die Roosendaal kwam binnenrijden, langs perron 1 stopte (de plaats van de stoptrein naar Antwerpen) om daar wat mensen op te pikken. Testploeg, machinisten ofzo?
Een tien minuten later kwam het stel langs de spoorwegovergang vlak voor de spanningssluis (moest ervoor wachten) richting Essen.