Railtime

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Darko

Re: Railtime

Bericht door Darko »

Stef schreef:Werken jullie met Internet Explorer? Ik werk namelijk met Firefox, mss ligt het probleem dat hun site (nog) niet werkt met Firefox?
ik werk met google chrome :)

dus het zal wss idd wel wa me firefox te maken hebben.. probeer eens met een andere browser
benoit

Bericht door benoit »

Ik werk met Mozilla Firefox, en het heeft al de volledige dag gewerkt.
Stef

Bericht door Stef »

benoit schreef:Ik werk met Mozilla Firefox, en het heeft al de volledige dag gewerkt.
Welke versie? Ik zit met de 3.6.12
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
kika

Bericht door kika »

Stef schreef:Welke versie? Ik zit met de 3.6.12
Ik heb hier ook een 3.6.12 waarmee het prima werkt. 'Niet werken' is ook nogal behoorlijk vaag.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Denk niet dat het aan de browser ligt, en al zeker niet waar in België. :) Maar eerder het exacte tijdstip. Ik vermoed als er iets wordt aangepast dat het syteem even "offline" gaat.
Stef

Bericht door Stef »

kika schreef:
Stef schreef:Welke versie? Ik zit met de 3.6.12
Ik heb hier ook een 3.6.12 waarmee het prima werkt. 'Niet werken' is ook nogal behoorlijk vaag.
Ok minder vaag:
- de balk ziet helemaal zwart
- als ik op "station" klik, krijg ik een fotmelding vanuit railtime
- als ik een route ingeef, krijg ik eveneens die foutmelding van railtime

Ondertussen geprobeerd op dezelfde pc met IE8 en dan werkt het perfect.
Stef

Bericht door Stef »

Met IE7 lukt het ook al niet...
Stef

Bericht door Stef »

Met Google Chrome dan weer wel. Er zijn nog werken nodig.
apestaart

Bericht door apestaart »

Dietrich schreef:Denk niet dat het aan de browser ligt, en al zeker niet waar in België. :) Maar eerder het exacte tijdstip. Ik vermoed als er iets wordt aangepast dat het syteem even "offline" gaat.
Het moet wel aan de browser liggen, ik heb 3 verschillende browsers op mijn computer staan nl:Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer.
Met Mozilla Firefox werkt het perfect, met Internet Explorer maar half en met Google Chrome werkt het niet.
Stef

Bericht door Stef »

Het is wel raar dat het bij de ene wel werkt in Firefox en bij de andere niet, net zoals de andere browsers.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Zorgen dat JavaScript zeker aan staat.

Dan eens de cache legen (bij Firefox kan je dit met menuitem "recente geschiedenis wissen" en vink enkel cache (of meer) aan). In Chrome heet het "wis browsergegevens".

Met Firefox kan je ook eens proberen van een apart profiel aan te maken en hiermee te testen. Zie http://kb.mozillazine.org/Profile_manag ... le_Manager. Hier is dan alles "clean": nieuw leeg cache, geen cookies, enz. Als het daar wel werkt ligt het gewoon aan uw instellingen in uw normale profiel.
Darko

Bericht door Darko »

apestaart schreef:
Dietrich schreef:Denk niet dat het aan de browser ligt, en al zeker niet waar in België. :) Maar eerder het exacte tijdstip. Ik vermoed als er iets wordt aangepast dat het syteem even "offline" gaat.
Het moet wel aan de browser liggen, ik heb 3 verschillende browsers op mijn computer staan nl:Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer.
Met Mozilla Firefox werkt het perfect, met Internet Explorer maar half en met Google Chrome werkt het niet.
met google chrome werkt het hier thans wel
Stef

Bericht door Stef »

Dietrich schreef: Dan eens de cache legen (bij Firefox kan je dit met menuitem "recente geschiedenis wissen" en vink enkel cache (of meer) aan). In Chrome heet het "wis browsergegevens".
Nu werkt hij idd met Firefox nadat ik de cache geleegd heb. Bedankt voor deze oplossing!
eagleheart
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

met firefox was er inderdaad een probleem, er kwam een foutmelding op telkens je op station klikte.
met internet explorer ging dit perfect.

trouwens dit is wel een print screen waard: Afbeelding
eagleheart
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

is er nog iemand die het probleem ervaart van niet meer in de tijd terug te kunnen gaan op railtime?
want ik wil graag de tijden van gisteren bekijken en ik krijg de foutmelding dat deze gegevens niet langer meer beschikbaar zijn.

dan is het nogal moeilijk om een bewijs aan u werkgever te kunnen geven, vermits de nmbs de leuke beslissing heeft gemaakt van geen geschreven vertragingsattesten meer af te leveren..
of om de compensatieregeling in te vullen...
Plaats reactie