Denk niet dat het aan de browser ligt, en al zeker niet waar in België. Maar eerder het exacte tijdstip. Ik vermoed als er iets wordt aangepast dat het syteem even "offline" gaat.
Ik heb hier ook een 3.6.12 waarmee het prima werkt. 'Niet werken' is ook nogal behoorlijk vaag.
Ok minder vaag:
- de balk ziet helemaal zwart
- als ik op "station" klik, krijg ik een fotmelding vanuit railtime
- als ik een route ingeef, krijg ik eveneens die foutmelding van railtime
Ondertussen geprobeerd op dezelfde pc met IE8 en dan werkt het perfect.
Dietrich schreef:Denk niet dat het aan de browser ligt, en al zeker niet waar in België. Maar eerder het exacte tijdstip. Ik vermoed als er iets wordt aangepast dat het syteem even "offline" gaat.
Het moet wel aan de browser liggen, ik heb 3 verschillende browsers op mijn computer staan nl:Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer.
Met Mozilla Firefox werkt het perfect, met Internet Explorer maar half en met Google Chrome werkt het niet.
Dan eens de cache legen (bij Firefox kan je dit met menuitem "recente geschiedenis wissen" en vink enkel cache (of meer) aan). In Chrome heet het "wis browsergegevens".
Met Firefox kan je ook eens proberen van een apart profiel aan te maken en hiermee te testen. Zie http://kb.mozillazine.org/Profile_manag ... le_Manager. Hier is dan alles "clean": nieuw leeg cache, geen cookies, enz. Als het daar wel werkt ligt het gewoon aan uw instellingen in uw normale profiel.
Dietrich schreef:Denk niet dat het aan de browser ligt, en al zeker niet waar in België. Maar eerder het exacte tijdstip. Ik vermoed als er iets wordt aangepast dat het syteem even "offline" gaat.
Het moet wel aan de browser liggen, ik heb 3 verschillende browsers op mijn computer staan nl:Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer.
Met Mozilla Firefox werkt het perfect, met Internet Explorer maar half en met Google Chrome werkt het niet.
Dietrich schreef:
Dan eens de cache legen (bij Firefox kan je dit met menuitem "recente geschiedenis wissen" en vink enkel cache (of meer) aan). In Chrome heet het "wis browsergegevens".
Nu werkt hij idd met Firefox nadat ik de cache geleegd heb. Bedankt voor deze oplossing!
is er nog iemand die het probleem ervaart van niet meer in de tijd terug te kunnen gaan op railtime?
want ik wil graag de tijden van gisteren bekijken en ik krijg de foutmelding dat deze gegevens niet langer meer beschikbaar zijn.
dan is het nogal moeilijk om een bewijs aan u werkgever te kunnen geven, vermits de nmbs de leuke beslissing heeft gemaakt van geen geschreven vertragingsattesten meer af te leveren..
of om de compensatieregeling in te vullen...