voila ... zo worden TBG's godganse dagen uitgescholden ... en dan sturen de mensen een klacht naar de onbudsman waarvan de helft gelogen is ...tt44ta46 schreef:Wat ik vooral vind, is dat HGBTF geen forum moet worden voor niet-treinfreaks die een nare ervaring hebben meegemaakt. Daarvoor bestaat een klanten-klachtendienst.
Daar hebben ze ervaring en doorzicht, en zullen ze volgens mij snel detecteren dat het hier gaat om een potje emotioneel moddergooien naar een mens in dienst en met verantwoordelijkheden, door iemand die zichzelf met een frustratie (= gemiste trein) opzadelt door eigen fout (= gewoonweg te laat aanwezig en daarmee basta). Als je weet dat je een lichamelijke beperking hebt (overigens daarvoor wel het nodige begrip van mijnentwege), dan moet je je tijdsafstand daarnaar inschatten, punt uit.
In de eerste post stond duidelijk "ik kom op het perron om 13u02, de klok springt nét op 13u03, er is nog één deur open", en dan plotsklaps wordt de versie wel heel grondig aangepast en is het 13u00 en waren er nog meerdere deuren open. Wat gaat de volgende wijziging zijn, dat de trein nog moest binnenkomen of zo?
Ik vind niet dat we hieraan moeten meedoen, of we zien hiervan het einde niet.
greetz 2302