Albatros naar Schaarbeek

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
OMC

Re: Albatros nar Schaarbeek

Bericht door OMC »

Het gaat hier inderdaad over de 4806 met rijtuigen 4806-001 tem 4806-008, ik zal wrs niet de enige zijn met foto's want er stonden nog nieuwsgierigen in Essen, Kalmthout, Kapellen, Ekeren en verder :)

@ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
trainfreak

Bericht door trainfreak »

OMC schreef: @ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
En de Nederlanders hebben ook maar een beperkte lijnkennis denkek?
OMC

Bericht door OMC »

Ik weet zelfs niet of er Belgen zijn die ermee mogen rijden wegens ontbrekende materieelkennis
AlexNL

Bericht door AlexNL »

Wat ik begrepen heb is dat die naar België is gegaan voor de toelatingsritten. Je kunt 'm de komende tijd dus waarschijnlijk kriskras door het land gaan verwachten. Of je daar nou blij van wordt is een tweede :roll:
odul

Bericht door odul »

Is dat geen 'Fyra" trein ipv albatros.

Deze trein zal uitzonderlijk te zien zijn op lijn 12, omdat hij bestemd is voor de HSL 'lijn 4' naar Breda.
Shrek

Bericht door Shrek »

odul schreef:Is dat geen 'Fyra" trein ipv albatros.
Deze trein zal uitzonderlijk te zien zijn op lijn 12, omdat hij bestemd is voor de HSL 'lijn 4' naar Breda.
de fura-verbinding wordt met albatrossen gereden :wink: dat is hetzelfde als een airport-express met een break wordt gereden :)
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

OMC schreef:Foto genomen te Kijkuit om 12u44, ongeveer anderhalf uur later dan voorzien
Afbeelding
Wow, jouw foto's gaan er echt enorm goed op voorruit ! Prachtplaat, echt mooi hoe de zon in die hoek invalt op de liverei van de V250 ... zo lelijk zijn die dingen ook nog niet vind ik. :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

trainfreak schreef:
OMC schreef: @ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
Ik dacht dat IANT of IBRU hem gingen leren ?
Het grootste deel van hun diensten zijn tenslotte op de benelux, zeker van IANT.

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
260689

Bericht door 260689 »

HLE 2302 schreef:
trainfreak schreef:
Ik dacht dat IANT of IBRU hem gingen leren ?
Het grootste deel van hun diensten zijn tenslotte op de benelux, zeker van IANT.

greetz 2302
Idd IANT (bestuurders) en IBRU (begeleiders) zullen in pool met nederland de diensten verzekeren.
giuseppe

Bericht door giuseppe »

Van Wallorail geplukt:

Prochainement :

- Homologation des locomotives Siemens BR189/ES64 F4.

- Homologation de la première rame V250 HSA (Benelux).
HLD5531

Bericht door HLD5531 »

De nieuwe metrostellen dus voor de verbinding Asd - FBMZ...... Geef mij maar nen ICE!
AlexNL

Bericht door AlexNL »

De homologatie van de ES64F4 vind ik een stuk interessanter eigenlijk... mooie machientjes zijn dat.
dentheo

Bericht door dentheo »

AlexNL schreef:De homologatie van de ES64F4 vind ik een stuk interessanter eigenlijk... mooie machientjes zijn dat.

In navolging van de tulpen en molenlok...een frieten en Manneke P. lok ?
Theo
Groeten vanop de Heide
K V B

Bericht door K V B »

trainfreak schreef: En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...
dentheo

Bericht door dentheo »

K V B schreef:
trainfreak schreef: En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...
Volgens mij wel, die met lijnkennis wordt dan "loods" genoemd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie