Het gaat hier inderdaad over de 4806 met rijtuigen 4806-001 tem 4806-008, ik zal wrs niet de enige zijn met foto's want er stonden nog nieuwsgierigen in Essen, Kalmthout, Kapellen, Ekeren en verder
@ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
OMC schreef:
@ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
En de Nederlanders hebben ook maar een beperkte lijnkennis denkek?
Wat ik begrepen heb is dat die naar België is gegaan voor de toelatingsritten. Je kunt 'm de komende tijd dus waarschijnlijk kriskras door het land gaan verwachten. Of je daar nou blij van wordt is een tweede
odul schreef:Is dat geen 'Fyra" trein ipv albatros.
Deze trein zal uitzonderlijk te zien zijn op lijn 12, omdat hij bestemd is voor de HSL 'lijn 4' naar Breda.
de fura-verbinding wordt met albatrossen gereden dat is hetzelfde als een airport-express met een break wordt gereden
OMC schreef:Foto genomen te Kijkuit om 12u44, ongeveer anderhalf uur later dan voorzien
Wow, jouw foto's gaan er echt enorm goed op voorruit ! Prachtplaat, echt mooi hoe de zon in die hoek invalt op de liverei van de V250 ... zo lelijk zijn die dingen ook nog niet vind ik.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
OMC schreef:
Ik dacht dat IANT of IBRU hem gingen leren ?
Het grootste deel van hun diensten zijn tenslotte op de benelux, zeker van IANT.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
OMC schreef:
Ik dacht dat IANT of IBRU hem gingen leren ?
Het grootste deel van hun diensten zijn tenslotte op de benelux, zeker van IANT.
greetz 2302
Idd IANT (bestuurders) en IBRU (begeleiders) zullen in pool met nederland de diensten verzekeren.
trainfreak schreef:
Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...
trainfreak schreef:
Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...
Volgens mij wel, die met lijnkennis wordt dan "loods" genoemd.