Persoonsongeval tussen De Pinte en Gent
- Dieselfreak
Persoonsongeval tussen De Pinte en Gent
Ik nam gisteren in Kortrijk de trein van 11:18 naar Mechelen. Toen de trein in De Pinte halt hield, kreeg ik te horen: "Dames en heren, even uw aandacht. Door een persoonsongeval tussen De Pinte en Gent-Sint-Pieters zullen wij even opgehouden worden."
Wat is er gebeurd?
Wat is er gebeurd?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Persoonsongeval tussen De Pinte en Gent
Kben efkes de Ticker informatie gaan ophalen:Dieselfreak schreef:Ik nam gisteren in Kortrijk de trein van 11:18 naar Mechelen. Toen de trein in De Pinte halt hield, kreeg ik te horen: "Dames en heren, even uw aandacht. Door een persoonsongeval tussen De Pinte en Gent-Sint-Pieters zullen wij even opgehouden worden."
Wat is er gebeurd?
Om 10:43 is een nieuwe storing getraceerd:
Aanrijding van een persoon.
Door de aanrijding van een persoon tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte is het treinverkeer onderbroken tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte.
Om 10:51 zijn de details van de storing aangepast naar:
Door de aanrijding van een persoon tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte is er een dienst op enkelspoor. De treinen lopen een vertraging op van 10 tot 15 minuten.
Om 11:24 zijn de details van de storing aangepast naar:
Door de aanrijding van een persoon tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte is er een dienst op enkelspoor. De treinen lopen een vertraging op van 15 tot 25 minuten.
Om 12:51 zijn de details van de storing aangepast naar:
Door de aanrijding van een persoon tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte is er een dienst op enkelspoor. De treinen lopen aanzienlijke vertrzgingen op.
Om 13:12 is de oplossing van de storing aangepast naar:
De normale toestand is hersteld. Er zijn nog mogelijke gevolgsvertragingen.
Om 13:39 zijn de details van de storing aangepast naar:
Door de aanrijding van een persoon tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte is er een dienst op enkelspoor. De treinen lopen aanzienlijke vertragingen op.
- Dieselfreak
Een ongeval, of weer iemand die meer naar de dood dan naar het leven verlangde?Darko schreef:Kben efkes de Ticker informatie gaan ophalen:
Om 10:43 is een nieuwe storing getraceerd:
Aanrijding van een persoon.
Door de aanrijding van een persoon tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte is het treinverkeer onderbroken tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
tja een van beide he
er ligt alvast een persoon onder de trein. De details zijn meestal weinig relevant aangezien ze voor het treinverkeer hetzelfde effect hebben.

en vandaag wéér ene op L75
wat is dat eigenlijk de laatste week??
wat is dat eigenlijk de laatste week??
Niets speciaal, er zijn gemiddeld 2 incidenten per week van die aard (aanrijding of zelddoding). De ene keer hoor je er iets meer van in de pers dan de andere keer das het voornaamste verschil.
- Dieselfreak
Vandaag was het wéér van dat. Ik wilde in Menen de trein naar Kortrijk nemen, maar toen ik een ticket wilde kopen zei de lokketist dat er een ongeval in Komen gebeurd was en er geen treinen reden. Dan maar de bus genomen. In Kortrijk aangekomen bleek de IC L 45 minuten vertraging te hebben. Op het informatiepaneel stond dat door een persoonsongeval in Komen het treinverkeer tussen Kortrijk en Ieper - Poperinge ernstig verstoord was.
Thuis las ik ook nog op teletekst dat er dinsdagavond een man onder een trein beland is in station Kortrijk.
Thuis las ik ook nog op teletekst dat er dinsdagavond een man onder een trein beland is in station Kortrijk.
Ze vallen weer als bladeren in het kortrijkse ... 2 mensen op een paar dagen van elkaar (gisteren in Komen, eerder in de week, ik weet niet wanneer in Kortrijk station zelf.)Dieselfreak schreef:Vandaag was het wéér van dat. Ik wilde in Menen de trein naar Kortrijk nemen, maar toen ik een ticket wilde kopen zei de lokketist dat er een ongeval in Komen gebeurd was en er geen treinen reden. Dan maar de bus genomen. In Kortrijk aangekomen bleek de IC L 45 minuten vertraging te hebben. Op het informatiepaneel stond dat door een persoonsongeval in Komen het treinverkeer tussen Kortrijk en Ieper - Poperinge ernstig verstoord was.
Greetz 2302.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
We gaan naar het vallen van de bladeren en het zal nu nog gaan toenemen.
Dat is heel normaal dat er in 1 tijdsperiode meerdere gevallen van zelfdoding zijn.HLE 2302 schreef:Ze vallen weer als bladeren in het kortrijkse ... 2 mensen op een paar dagen van elkaar (gisteren in Komen, eerder in de week, ik weet niet wanneer in Kortrijk station zelf.)Dieselfreak schreef:Vandaag was het wéér van dat. Ik wilde in Menen de trein naar Kortrijk nemen, maar toen ik een ticket wilde kopen zei de lokketist dat er een ongeval in Komen gebeurd was en er geen treinen reden. Dan maar de bus genomen. In Kortrijk aangekomen bleek de IC L 45 minuten vertraging te hebben. Op het informatiepaneel stond dat door een persoonsongeval in Komen het treinverkeer tussen Kortrijk en Ieper - Poperinge ernstig verstoord was.
Greetz 2302.