leuk die breaks die samen aankwamen
wie
-
timv
wie
Hoi.
Ik was daarstraks toen ik aan het wachten was op de L-trein naar Leuven in het station van Hasselt, de 2 BREAKS aan het fotograferen die samen aankwamen op spoor 5 & 6 in Hasselt. De IR-trein uit Flemalle-Haute had enkele minuten vertraging en kwam tergelijk aan samen met de IC-K uit Gent-Sint-Pieters, door de vertraging van de IR-trein uit Flemalle-Haute heb ik BREAK 314 & 341 uitzonderlijk naast elkaar kunnen fotograferen.
Ik was daarstraks toen ik aan het wachten was op de L-trein naar Leuven in het station van Hasselt, de 2 BREAKS aan het fotograferen die samen aankwamen op spoor 5 & 6 in Hasselt. De IR-trein uit Flemalle-Haute had enkele minuten vertraging en kwam tergelijk aan samen met de IC-K uit Gent-Sint-Pieters, door de vertraging van de IR-trein uit Flemalle-Haute heb ik BREAK 314 & 341 uitzonderlijk naast elkaar kunnen fotograferen.
Re: wie
is hij niet te groot (kijk naar aantal KB)timv schreef:ik heb de foto proberen bij deze topic te zetten via de functie "add an attachment", maar toen ik de foto wilde uploade kreeg ik bovenaan op mijn scherm een foutmelding. Ik zal deze foto tonen zodra mijn nieuwe website online is.
-
timv
-
timv
srry ze, maar ik weet nie echt wat er zo speciaal is aan een frontfoto in op een plaats waar het stikt van de stationsoverkaping... ?
ok, ik ben ook zo begonnen, maar vond het maar niks, nu, na 1 jaar ben ik de lijnen van belgie aan het opzoeken
srry als het hard aankomt of als het niet zo is, maar is eigen mening
ok, ik ben ook zo begonnen, maar vond het maar niks, nu, na 1 jaar ben ik de lijnen van belgie aan het opzoeken
srry als het hard aankomt of als het niet zo is, maar is eigen mening
-
Concurrent
Wete wa , bekijk dan toch op zijn minst de nummers 
314 en 341
Leuker had geweest als beide 314 of 341 had , konden we nog eens lachen
En ja iedereen maakt wel eens een mindere foto , kzou niet weten waarom deze lelijker is dan andere
De 314 geeft weer wat de kleur was toen ze gerenoveerd waren en de 341 geeft de huidige (ramp)toestand weer van de kleurstelling!Ideale foto Tim
Maar een goede raad , als ge nog eens een ideale schuilnaam verzint , dan moet je je echte naam wel niet op de foto's zetten he
:P
314 en 341
En ja iedereen maakt wel eens een mindere foto , kzou niet weten waarom deze lelijker is dan andere
De 314 geeft weer wat de kleur was toen ze gerenoveerd waren en de 341 geeft de huidige (ramp)toestand weer van de kleurstelling!Ideale foto Tim