Lok van de treinbestuurders

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie

Wie is er voor om sommige Belgische loks ook dergelijke reklame outfits te geven?

Akkoord
29
83%
Geen mening
1
3%
Niet akkoord
5
14%

Totaal aantal stemmen: 35

Adler

Lok van de treinbestuurders

Bericht door Adler »

Op 22 september heeft de SBB Re 460 021-9 “2316 Lokführer / mecaniciens / macchinisti” de werkplaats Yverdon verlaten.
Deze lok heeft een livrei gekregen volgens een voorstel van de treinbestuurders.
Ik vind het persoonlijk zeer geslaagd.

Galerij
Bijlagen
2986_00.jpg
2986_00.jpg (27.84 KiB) 2566 keer bekeken
Steven

Re: Lok van de treinbestuurders

Bericht door Steven »

Beestige versie van de Re460, enige nadeel is waarschijnlijk zijn zichtbaarheid in het donker. Al kan je met dergelijke koplampen en hun lichtopbrengst er niet echt naast kijken :mrgreen:
Bert

Bericht door Bert »

Nice one! 8)
Steven schreef:Beestige versie van de Re460, enige nadeel is waarschijnlijk zijn zichtbaarheid in het donker. Al kan je met dergelijke koplampen en hun lichtopbrengst er niet echt naast kijken :mrgreen:
Dat valt nog mee qua zichtbaarheid in vergelijking met de zwarte Traxx'en van MRCE. :wink:
Presario

Bericht door Presario »

Van mij mogen ze dat gerust hier ook beginnen doen, in plaats van telkens dezelfde saaie kleuren bij onze locs.
b-loc
Contacteer:

Bericht door b-loc »

Presario schreef:Van mij mogen ze dat gerust hier ook beginnen doen, in plaats van telkens dezelfde saaie kleuren bij onze locs.
vin ik ook
+mooier
+ze verdienen er geld mee
vuurloc

Bericht door vuurloc »

Is in elk geval stukken beter als dat schreewerig blauw-groen van de traxx bvb :)
Plaats reactie