Volvo.
Volvo.
Hallon
Vandaag, 1 mei, reed de Volvotrein naar gent-Zeehaven met passage in Lokeren rond 20.30u toch uit.
Speciaal was dat er 2 6400/6500 van RN voor hingen!
Bij mijn weten reed die de laatste jaren met 2x 77.
Ik zal de trein komende dagen in het oog proberen te houden.
Groeten,
Joris De Mol
Vandaag, 1 mei, reed de Volvotrein naar gent-Zeehaven met passage in Lokeren rond 20.30u toch uit.
Speciaal was dat er 2 6400/6500 van RN voor hingen!
Bij mijn weten reed die de laatste jaren met 2x 77.
Ik zal de trein komende dagen in het oog proberen te houden.
Groeten,
Joris De Mol
Re: Volvo.
De twee raillon stonden vandaag in de vorming van Gent Zeehaven . 6405-6430 denk ik gezien te hebben tijden de passage met de trein . is dit mogelijk
Ik denk dat het officieel Raillion is die de opdracht van Volvo heeft....net zoals de Opel trein...Thalys 9409 schreef:De twee raillon stonden vandaag in de vorming van Gent Zeehaven . 6405-6430 denk ik gezien te hebben tijden de passage met de trein . is dit mogelijk
De opeltrein rijden ze al lang zelf...misschien nu de Volvo ook ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
- trainfreak
Waren de locs rood?
Ik heb vandaag een blauwe met een wit front zien staan in Gent-Zeehaven
Ik heb vandaag een blauwe met een wit front zien staan in Gent-Zeehaven
Hallo,
Met welke Volvotrein? Want, er zijn daar 2 rijdagen voor.
De ene komt 's avonds toe in België (Gent 20.00u), de andere vertrekt in de vooravond (Gent 18.00u).
Groeten,
Joris De Mol
De ene komt 's avonds toe in België (Gent 20.00u), de andere vertrekt in de vooravond (Gent 18.00u).
Groeten,
Joris De Mol
Twee rijdagen??? ik dacht twee per dag...Joris schreef:Hallo,
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Hallo,
Welja, een rijdag is toch een serie van diensten die 1 machiene op een dag aflegd?
2 rijdagen = 2 machines die in dienst zijn op die dag, of zoals in dit geval 2 dubbels.(of zijn dat dan 4 rijdagen?)
Of ben ik verkeerd?
Groeten,
Joris De Mol
Welja, een rijdag is toch een serie van diensten die 1 machiene op een dag aflegd?
2 rijdagen = 2 machines die in dienst zijn op die dag, of zoals in dit geval 2 dubbels.(of zijn dat dan 4 rijdagen?)
Of ben ik verkeerd?
Groeten,
Joris De Mol
Volvo trein, goed kijken !!!
Volgens excellente site Rolandrail zitten er in de volvotrein van tijd tot tijd enkele containers van een kantoormeubelenfabriek.
Dus er komen bureelstoelen in de nieuwe volvo's of men heeft voor de kantoren nieuwe meubeltjes gekocht in Zweden.

Dus er komen bureelstoelen in de nieuwe volvo's of men heeft voor de kantoren nieuwe meubeltjes gekocht in Zweden.

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Volvo trein, goed kijken !!!
Zweden + meubelenfabriek...
Worden de bouwers meegeleverd van bij de IKEA?
BDJ
Worden de bouwers meegeleverd van bij de IKEA?

BDJ
Het is GEEN Ikea....Bartjedj schreef:Zweden + meubelenfabriek...
Worden de bouwers meegeleverd van bij de IKEA?![]()
BDJ
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Hallo,
Ik dacht dat ik dat al gezien heb. het was wel voor de 22ste... is al een tijdje terug.
Groeten,
Joris De Mol
Ik dacht dat ik dat al gezien heb. het was wel voor de 22ste... is al een tijdje terug.
Groeten,
Joris De Mol
Valt mij trouwens op ja, dat die in allerlei geuren en kleuren rijden... Meestal flitsen die voorbij tijdens het werk helaas!