Trein naar Bucuresti/Beograd in Wien West. (Eventjes treinkaartjes omwisselen om in het AB30-rijtuig te kunnen slapen)
Hmmm, hier ga ik heerlijk kunnen in slapen, wat een comfort toch die goeie oude Ab30's van RSI
Trein in Beograd... (Vraag me niet naar waar want die borden in het station werkten toch niet)
Rangeerlocomotief in het rangeerdepot van Beograd-Lozionica
Doorrit van een trein. Wat opmerkelijk is, is dat deze spoorlijn een 'voetpad' doorkruist van enkele woningen en de treinstelplaats van Lozionica naar de tramhalte. Iedereen mag daar 'zomaar' de sporen oversteken, levensgevaarlijk dus
Een elektrisch stel dat gerangeerd staat...
2 (afgeschreven? aangezien ik geen Servisch kan, kon ik het ook niet vrage) stoomlocomotieven
Elektrisch stel ergens in de buurt van Belgrado
Afgeschreven diesellocomotieven, die (vind ik) een beetje trekken op onze ex-60igers
Ab30 en Oostenrijks ligrijtuig aan het wachten op een deel andere rijtuigen en locomotief om terug naar Wenen te vertrekken...

MU van de ÖBB in de nachttrein "Dacia" van Wien Westbahnhof naar Bucuresti Nord-Beograd.
T2 van de NMBS in de welbekende Bergland Express van vorig jaar (met daar achter een AB30).
AB30 van de NMBS in Vorst rijtuigen.
Zoals 260689 al zei,
Van: railfaneurope.net, in 1979 genomen.