Ik vraag mij dan af waarom het bijna 2u moet duren voor ze een dienst op enkel spoor kunnen organiseren tussen Jette en Asse? Wie werkt hier bij TC?
Door die werken op L53 heb ik er dus 3u over gedaan om van Mechelen naar huis te geraken

En de hersporingstrein van PW Melle?Asterix schreef: ↑14 jul 2020, 11:40 Papanero, wat jij hebt gezien is de Röbel-trein voor het vervoer van rails vanuit het PCI in Schaarbeek.
Het probleem met die locomotieven op de lijn 60 was het feit dat het mechanisme voor de aandrijving zware schade had opgelopen. Er was dus heel wat werk om ze terug mobiel te krijgen. De hersporingstrein kon ook niet onmiddellijk ter plaatse komen omdat zowel het exemplaar van Antwerpen als dat van Schaarbeek reeds bezig waren met een opdracht (Schaarbeek moest eerder op de dag al naar Ottignies).
Bij mijn weten staat er geen hersporingstrein in Melle.
Daar is inzake coördinatie niet alles vlekkeloos verlopen. Er werd nogal veel (te veel) enkel voor eigen deur geveegd.
- Door het stilvallen van de werktrein kwam een overweg in groot alarm - dat betekent dat alle treinen er stapvoets moeten rijden en het invoeren van die procedure neemt tijd in beslag;