Pagina 51 van 61

Geplaatst: 24 sep 2007, 17:57
door Joris
Hallo,
Ik schrok me deze morgen rond 8.20 u een ongeluk toen ik die neus zag voorbijrijden.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 24 sep 2007, 18:10
door 260689
en het was 1 met GF koppeling da stuurstand as ik mij ni vergis

Geplaatst: 24 sep 2007, 18:32
door Beesty
260689 schreef:en het was 1 met GF koppeling da stuurstand as ik mij ni vergis
Om kwart voor 6 vanavond was het de 2729 (zonder GF als ik het goed gezien heb) die de ICG Oostende - Antwerpen verzekerde.
De koppeling van het stuurstand kon ik niet zien helaas.

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:32
door ronny
Ook op de IC-N werd een stuurstand ingezet.

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:37
door am62
ronny schreef:Ook op de IC-N werd een stuurstand ingezet.
zat vanochtend in de 65041 dus tussen Brussel en Berchem (VroegeVogel IC4506) -

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:43
door Joris
Hallo,
Het ding op de ICg (de 004) heeft weldegelijk een stormram op z'n neus.
De 2729 die duwt niet.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:47
door 260689
Joris schreef:Hallo,
Het ding op de ICg (de 004) heeft weldegelijk een stormram op z'n neus.
De 2729 die duwt niet.
Groeten,
Joris De Mol
stormram enzo wa bedoelde daarmee?

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:47
door Steven
stormram = gf koppeling

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:54
door 260689
merci steven voor de verduidelijkheid

Geplaatst: 24 sep 2007, 23:07
door Bartjedj
Ik heb opgevangen dat de 21/27's met GF-koppeling afgekeurd zijn. De koppeling zou te ver uitsteken tov de buffers.
Weet iemand iets meer?

BDJ

Geplaatst: 25 sep 2007, 07:37
door 5941
op de stam M6 zit voortaan altijd een M6 stuur stand en deze avond hangt hangt hij achteraan ik zal vragen of ze even de witte lichten willen aan zetten en als het mag zal ik stuurstand met machine in de bundel op foto zetten

Geplaatst: 25 sep 2007, 14:51
door Bartjedj
Deze middag stond er een stam M6 met bestemming Antwerpen-C defect in Brussel-Zuid. Het was er een met M6bdx in dienst.

Greetz
BDJ

Geplaatst: 25 sep 2007, 14:52
door Stijn D.C.
Dus er zijn terug meerdere stammen in dienst buiten die ene die nu defect staat...?

Geplaatst: 25 sep 2007, 14:53
door Bartjedj
Of de bdx defect is. Kan ook aan de loc liggen.

BDJ

Geplaatst: 25 sep 2007, 16:41
door Steven
Bartjedj schreef:Of de bdx defect is. Kan ook aan de loc liggen.

BDJ
of het was een bestuurder die de opleiding voor deze stuurrijtuigen nog niet heeft gekregen. wat als is kan gebeuren bij aflos. de eerste bestuurder kan de stuurrijtuigen dus al gekregen hebben maar de tweede bestuurder van de dag daarom nog niet altijd. bijgevolg zal de trein dan blijven staan als men geen loc er onmiddelijk kan voorplaatsen die door de bestuurder gekend is.