Pagina 46 van 61

Geplaatst: 13 jul 2007, 23:14
door Joris
super1500 schreef:
Steven schreef:waarom altijd zo hameren op die 200 km/u voor onze L2 alleen hebben we materieel voldoende, zeker als je alle i11 zou wegnemen van antwerpen oostende. andere lijnen die op 200 gaan komen = 1 = L50A tot brugge. dat dat nog niet voor morgen is is duidelijk dacht ik.

want de loc betreft met maar 1 stuurpost zijn jullie er eentje vergeten, in zwitserland hebben ze de re450 rondrijden met dubbeldekkers voor de S-bahn
en er zijn ook nog de TGV locs... :lol: :lol: :lol:
En ICE-locs, en Eurostar locs, en Eurostar Italialocs, enz enz
Je hebt eigenlijk wel gelijk men kan die ook ontkoppelen, en met de loc alleen verder rijden...
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 17 jul 2007, 17:38
door Shrek
L50A, L96N, L36N, L2 en misschien nog meer lijnen zullen in de verre toekomst wel geschikt gemaakt worden voor zeer snelle treinen (>160 km/h). Maar volgens mij kan je dan veel beter wachten met geschikt rollend materieel te bestellen tot de vraag zich stelt, het aanbod veranderd immers voortdurend :roll:

Geplaatst: 20 jul 2007, 16:17
door willem
De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727

Geplaatst: 20 jul 2007, 16:22
door Steven
vandaag reed 2752 op kop van de IC I naar charleroi, dus de 27-en met gf koppeling komen in commerciele dienst, doch echter het gebruik van de koppeling is voorlopig enkel nog maar toegestaan voor testritten en in geval van nood om te evacueren.

Geplaatst: 20 jul 2007, 17:14
door Stijn D.C.
2742 reed gisteren of eergisteren op de IC-G

Geplaatst: 20 jul 2007, 17:21
door overweg13
willem schreef:De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
En ik heb gisteren de 61045 gezien, zonder stickers. Dus blijkbaar zullen sommige van de eersteklasrijtuigen ook meteen als dusdanig worden ingezet. Het rijtuig zat in een IC Genk - Blankenberge.

Geplaatst: 20 jul 2007, 17:44
door steved
willem schreef:De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
hij is iets na 12.15 vertrokken, heb 'm even op de foto gezet

gr, Steve

Geplaatst: 20 jul 2007, 18:16
door Jochen
willem schreef:De 65006 stond vandaag in FGSP (rond 11u40 heb ik hem daar gespot). Samen met 69044 (zo te zien een nieuwe M6) en de 2727
65006 moet ook zo goed als splinternieuw zijn... :)
Trouwens Steven... Tis 2750 die'n gf-koppeling heeft :)
2742 bolt idd rond op den IC-G

Geplaatst: 20 jul 2007, 19:32
door Steven
tja op de loc van vandaag was het zeker 2752 er zijn er al een paar meer van gf voorzien naast de originele 2 die er al waren

Geplaatst: 20 jul 2007, 19:35
door 260689
de 2742 reed al dinsdag op de ICG

Geplaatst: 21 jul 2007, 18:50
door Jochen
Steven schreef:tja op de loc van vandaag was het zeker 2752 er zijn er al een paar meer van gf voorzien naast de originele 2 die er al waren
Hola :o da wistek precies nog nie :s

Geplaatst: 05 aug 2007, 19:22
door Stijn D.C.
Het is zomer maar we horen weinig van de M6 stuurstand.

nog altijd niet in commerciƫl gebruik?

of gebeuren er al testritten op bepaalde trajecten.

ben benieuwd (kben niet alleen denk ik) :wink:

Geplaatst: 05 aug 2007, 19:55
door Steven
er zijn al volop testritten gedaan op L78 (daar waar veel belgische testritten doorgaan)

Geplaatst: 06 aug 2007, 22:36
door adminn
ze zullen wel operatief worden tegen dat we allemaal grijs zijn en in een karretje zitten zeker!?

Geplaatst: 08 aug 2007, 23:21
door Wimpie
Ter info de eerste echte treinen met M6 stuurstand zouden in theorie beginnen in september en op de treinen naar knokke en blankenberge. Deze zijn voor de bestuurdersd van brugge