Pagina 40 van 61

Geplaatst: 10 jun 2007, 15:05
door Stijn D.C.
spijtig, is dat dan niet slecht dat ze geen 200 meer mogen rijden, maar tegen 100? of gaan ze die af toe dan nog eens op L2 sturen?

Geplaatst: 10 jun 2007, 21:44
door Joris
Hallo,
Stijn D.C. schreef:spijtig, is dat dan niet slecht dat ze geen 200 meer mogen rijden, maar tegen 100? of gaan ze die af toe dan nog eens op L2 sturen?
Volgens mij niet, wat zou daar nu slecht aan zijn?
Btw: de 1301-13?? rijden nu ook al bijna een jaar, of zelfs meer, geen HKV meer, en die hebben toch ook geen problemen...
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 10 jun 2007, 22:31
door Trainspotterke
Wie weet dat de reeks 18 ook met M6-rijtuigen in trek-duw zal rijden! :wink: :P

Geplaatst: 10 jun 2007, 22:32
door 260689
Trainspotterke schreef:Wie weet dat de reeks 18 ook met M6-rijtuigen in trek-duw zal rijden! :wink: :P
dat is toch de bedoeling dat ze daarmee trek en duw mee gaan rijden

Geplaatst: 10 jun 2007, 22:35
door ostbahnhof
Misschien domme vraag:
Hoe zal die reeks 18 eruit zien?
Zoals een 13 of de vroegere 18?

Geplaatst: 10 jun 2007, 22:35
door Trainspotterke
260689 schreef:
Trainspotterke schreef:Wie weet dat de reeks 18 ook met M6-rijtuigen in trek-duw zal rijden! :wink: :P
dat is toch de bedoeling dat ze daarmee trek en duw mee gaan rijden
Ja, zou kunnen. Maar het enige dat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze op de IC A en IC G zullen ingezet worden. Anders heb ik nog niets gehoord over diensten met M6-rijtuigen. Maar die kans is er wel! :wink:

Geplaatst: 10 jun 2007, 22:41
door Joris
Hallo,
ostbahnhof schreef:Misschien domme vraag:
Hoe zal die reeks 18 eruit zien?
Zoals een 13 of de vroegere 18?
Zo: http://www.railcolor.net/ES/es64u3/TAURUS14_frame.html
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 10 jun 2007, 22:48
door ostbahnhof
waw, tof machien!
Bedankt,
o

Geplaatst: 10 jun 2007, 23:25
door 260689
Trainspotterke schreef:
260689 schreef:
Trainspotterke schreef:Wie weet dat de reeks 18 ook met M6-rijtuigen in trek-duw zal rijden! :wink: :P
dat is toch de bedoeling dat ze daarmee trek en duw mee gaan rijden
Ja, zou kunnen. Maar het enige dat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze op de IC A en IC G zullen ingezet worden. Anders heb ik nog niets gehoord over diensten met M6-rijtuigen. Maar die kans is er wel! :wink:
het stond in de metro van 16 december dacht ik dat ze ook bedoeld waren voor met de M6 stuurstanden te rijden.

Geplaatst: 11 jun 2007, 16:37
door Stijn D.C.
Joris schreef:Hallo,
Stijn D.C. schreef:spijtig, is dat dan niet slecht dat ze geen 200 meer mogen rijden, maar tegen 100? of gaan ze die af toe dan nog eens op L2 sturen?
Volgens mij niet, wat zou daar nu slecht aan zijn?
Btw: de 1301-13?? rijden nu ook al bijna een jaar, of zelfs meer, geen HKV meer, en die hebben toch ook geen problemen...
Groeten,
Joris De Mol
Elk machien moet wel eens volle bak kunnen vlammen. :wink:

Geplaatst: 11 jun 2007, 19:54
door Pieter
Misschien een domme vraag, maar rijden deze stuurstandrijtuigen al rond in gewone dienst?

Geplaatst: 11 jun 2007, 19:57
door 260689
Pieter schreef:Misschien een domme vraag, maar rijden deze stuurstandrijtuigen al rond in gewone dienst?
in september pas

Geplaatst: 11 jun 2007, 21:05
door Stijn D.C.
Hoe verlopen die opleidingen eigenlijk?

wat is het traject dat ze doen voor de opleiding voor stuurstand, en is het met 27ers of 13

en is het een lang convooi of m6bdx + 27+27?

Groetjes,

Stijn

Geplaatst: 11 jun 2007, 21:08
door Bert
In Brugge is het M6bdx+27.

Geplaatst: 11 jun 2007, 21:41
door Stijn D.C.
Amai dat zal snel optrekken

en is dat dan tussen brugge en gent dat je dan proef rijdt? of brugge - oostende?