Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Hallo,
op http://www.treinfoto2000.be staat er nu een foto van de werktrein in actie.
Geen 52-53-54 dus, en zelfs geen 62'ers maar 73'ers... jammer...
Groeten,
Joris De Mol
op http://www.treinfoto2000.be staat er nu een foto van de werktrein in actie.
Geen 52-53-54 dus, en zelfs geen 62'ers maar 73'ers... jammer...
Groeten,
Joris De Mol
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Ik hoorde van een seingever van Montzen dat de eerste palen al recht staan. 

Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Staan de palen nu ook al aan de andere kant van het viaduct van Moresnet? (In de richting van Aachen)
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Afgelopen donderdag stonden er alleen een paar (zes, denk ik) palen recht voor de ingang van de tunnel, op de rest van het stuk tunnel - viaduct (en een deel van het viaduct zelf) nog niets.Gerard schreef:Staan de palen nu ook al aan de andere kant van het viaduct van Moresnet? (In de richting van Aachen)
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Ondertussen ligt de nieuwe brug in Gemmenich er al, het oude brugje ligt er ook nog steeds maar lang zal dit niet meer duren vrees ik.
In Montzen zelf zijn enkele nieuwe sporen en wissels in gebruik genomen, en de maximumsnelheid op het viaduct van Moresnet is verhoogd van 60 naar 90 km/u.
In Montzen zelf zijn enkele nieuwe sporen en wissels in gebruik genomen, en de maximumsnelheid op het viaduct van Moresnet is verhoogd van 60 naar 90 km/u.
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
aha, dan is de ruwbouw van het brugje vroeger gedaan dan gepland. Normaal was dat maar voor midden juni voorzien.Tim schreef:Ondertussen ligt de nieuwe brug in Gemmenich er al, het oude brugje ligt er ook nog steeds maar lang zal dit niet meer duren vrees ik.
In Montzen zelf zijn enkele nieuwe sporen en wissels in gebruik genomen, en de maximumsnelheid op het viaduct van Moresnet is verhoogd van 60 naar 90 km/u.
Soit, de afbraak staat op de planning voor midden juli

Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Ja,
Als de nieuwe af is, kan de oude best zo snel mogelijk afgebroken worden.
Dan kan men terug deftig foto's maken tot de bovenleiding er ligt.
Als de nieuwe af is, kan de oude best zo snel mogelijk afgebroken worden.
Dan kan men terug deftig foto's maken tot de bovenleiding er ligt.

Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Niet waar, op die nieuwe brug sta je toch hoger, dus dan kun je de oude er gewoon afzoomen...Bibke schreef:Ja,
Als de nieuwe af is, kan de oude best zo snel mogelijk afgebroken worden.
Dan kan men terug deftig foto's maken tot de bovenleiding er ligt.
Groeten,
Joris De Mol
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Ik vrees dat je toch niet veel foto's meer zal kunnen maken op het oude brugje hoor, je kan er wel onderdoor zoomen, maar je krijgt er nooit meer een volledige sleep opJoris schreef:Hallo,Niet waar, op die nieuwe brug sta je toch hoger, dus dan kun je de oude er gewoon afzoomen...Bibke schreef:Ja,
Als de nieuwe af is, kan de oude best zo snel mogelijk afgebroken worden.
Dan kan men terug deftig foto's maken tot de bovenleiding er ligt.
Groeten,
Joris De Mol

Wie weet wordt het nieuwe brugje nog een populair fotopunt (indien de afrastering en palen een beetje meevallen)
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
iemand interesse om nog eens te gaan spotten daar 


Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
Hallo,
Nee, ik bedoelde op de nieuwe gaan staan, en dan kan je de oude er toch zonder problemen afzoomen? Op de oude staan en onder de nieuwe zoomen is inderdaad wat lastiger...
Ik ga er in juli nog wel eens heen.
Groeten,
Joris De Mol
Nee, ik bedoelde op de nieuwe gaan staan, en dan kan je de oude er toch zonder problemen afzoomen? Op de oude staan en onder de nieuwe zoomen is inderdaad wat lastiger...
Ik ga er in juli nog wel eens heen.
Groeten,
Joris De Mol
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
.
Laatst gewijzigd door jossparla op 28 jan 2009, 12:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
die zijkant ziet er vrij hoog uit om fatsoenlijk fotos te maken 

Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
ik denk dat de hoogte nogal wat vertekent, en dr komt nog wel een laagje bestrating (asfalt? of iets anders) op, dus dat scheelt ook al gauw weer een centimeter of 10
En anders gewoon een krukje meenemen
En anders gewoon een krukje meenemen

Re: Lijn 24, status elektrificering baanvak Montzen-Aachen West
AzzurroNL schreef:ik denk dat de hoogte nogal wat vertekent, en dr komt nog wel een laagje bestrating (asfalt? of iets anders) op, dus dat scheelt ook al gauw weer een centimeter of 10
En anders gewoon een krukje meenemen
Zo te zien zal het een laddertje worden.
