Pagina 25 van 61

Geplaatst: 04 nov 2006, 13:11
door Joris
Hallo,
Concurrent schreef:Wagens staan nog steeds te Aachen-West , waar ik van verschiet.De goederentrein met M6 staat er nu al enkele dagen!Misschien nieuwsgierigen...
Misschien is er iets mis met de toelating op het DB Netz...
Herriner je misschien nog de transporten van de .5107 en de Prima naar (en van) Frankrijk...
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 04 nov 2006, 23:18
door RailHopper II
Goeiesavonds allemaal! 8)

Even voorstellen: ik ben Bas de Bruijn, in de MSTS-wereld beter bekend als RailHopper II en via Joshuah (NSNMBS) ben ik hier terecht gekomen :wink:

Om meteen maar eens even lekker op z'n hollands te zeuren: ik moet zeggen dat die M6-stuurstanden er werkelijk bijzonder beroerd uitzien. Het is net alsof ze nog een neus over hadden van een 13 en die erop hebben geplakt. Zelfs onze Nederlandse IRM ziet er beter uit. Mét gephotoshopte doorgetrokken gele band ziet het er al ietsje beter uit, maar het is jammer dat ze dit ervan hebben gemaakt. Ik had zelf liever een Duitse kop gezien (zoals op de nieuwste generatie Dosto's), dat oogt naar mijn mening een stuk moderner en gestroomlijnder. :|

Bas

Geplaatst: 05 nov 2006, 14:32
door Steven
duidelijk is al zeker dat meningen verschillen, laat iemand van moderne kunst zijn oordeel geven en die zou er nog iets totaal anders van maken dan wat hier al gezegd geweest is, kortweg een deel mensen zal tevreden zijn, een ander deel niet vrij simpel maar altijd juist :-)

Geplaatst: 05 nov 2006, 16:15
door Illegal_Alien
Als het maar lekker zit :P

Geplaatst: 05 nov 2006, 16:34
door Concurrent
...en rijd :P

Geplaatst: 05 nov 2006, 19:56
door RailHopper II
Over dat laatste kan ik niet oordelen, daar ik nog nooit per M6 vervoerd ben, maar volgens mijn bronnen zit het tamelijk beroerd (zeker op de langere afstanden), en is daarmee prima vergelijkbaar met ons IRM :roll: Hoe dan ook, het is inderdaad allemaal een kwestie van smaak, en dat is bij iedereen anders (gelukkig maar, stel je voor dat iedereen dezelfde smaak had, wat een saaie wereld zou het worden :wink:).

Bas

Geplaatst: 05 nov 2006, 20:05
door Stijn D.C.
Remmen doen ze zeker :D kweet dat nog op IC-G was op een dag dat er in sinaai, wanhoopsdaad was, en ineens stond daar AM 80 (alles naar beneden enzo, en toen remde hij, zeer fel, blikje frisdrank, kon ik vergeten :lol: Tzat ne treinbestuurder naast mij die er in Lokeren af moest (kleine coupe) en die moest enorm lachen, en ik ook. zonde van de zetels die vies waren.

Geplaatst: 05 nov 2006, 21:06
door Accelerat
Hé Bas! :D
Ik was sncf-sncb van CTF totdat ik eraf was getrapt. :roll:
Maar welkom hier, en over jou mening van die M6, ben ik het niet met je eens, maar meningen verschillen. :lol:

Geplaatst: 05 nov 2006, 21:31
door Sander
sncf-sncb schreef:Ik was sncf-sncb van CTF totdat ik eraf was getrapt. :roll:
't Goh, dat forum is er ook niet beter op geworden zeg... :roll:

Geplaatst: 05 nov 2006, 21:58
door NSNMBS
Sander, foute opmerking? :P

terug on topic :D

Geplaatst: 05 nov 2006, 22:11
door Sander
NSNMBS schreef:Sander, foute opmerking? :P
Moet kunnen af en toe hè :) .
NSNMBS schreef:terug on topic :D
8)

Geplaatst: 06 nov 2006, 11:28
door Accelerat
NSNMBS schreef:Sander, foute opmerking? :P
Haha! :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 06 nov 2006, 15:57
door Concurrent
En de M6 staat nog steeds te Aachen-West!Ben afgelopen nacht maar eens een kijkje gaan nemen van dichtbij.Om nog even verder te vissen over die koppeling :
Afbeelding Er zijn bouten voorzien , maar voor wat?Zal een automatische koppeling alsnog volgen ? :P

Geplaatst: 06 nov 2006, 16:01
door Stijn D.C.
Kon je niet in de cabine :wink: ?

Geplaatst: 06 nov 2006, 20:40
door TBbart
is het niet de andere kant die een automatische koppeling moet hebben :wink: