Ze hadden beter de stuurposten van de 22's of die van de 51's afgezaagd en die ervoor gahangen ... of beter nog een bolleneus
Een beedje recyclage kan geen kwaad
Over smaak kan men blijven discussieren,net hetzelfde met een vrouw,de een wil ne slanke bonenstaak,de ander een molig ding,ieder z'n ding daar in en z'n eigen mening.
Verschrikéééééélijk !!!! Nee , die grijze bult is inderdaad een misser , dit had men toch beter kunnen wegwerken hoor ... en ik snap nog altijd niet waarom men gewoon niet de standaard Bombardier kop had genomen , die is namelijk meer mee met zijn tijd dan deze kop
Verschrikéééééélijk !!!! Nee , die grijze bult is inderdaad een misser , dit had men toch beter kunnen wegwerken hoor ... en ik snap nog altijd niet waarom men gewoon niet de standaard Bombardier kop had genomen , die is namelijk meer mee met zijn tijd dan deze kop
Hela, wa is er mis met de kop van een 13
niets kvind da schone kop zenne maar wil het eerst met mij eigen ogen zien in het echt voor hem te beoordelen
Ik vindt ne 13 kop schoon, die van BB 26000 en 36000 ook, maar aan de M6 stuurstand zo op het eerste zicht op die foto's is der toch een afwijking zenne, die had beter hoger geweest, maarja, this da of niks, en daar zal iedereen maar met moet leven