Met Intersoc naar Sankt-Moritz
Re: Met Intersoc naar Sankt-Moritz
hee maar in brussel zuid staat die als IR, in brussel centraal als L om dan in brussel noord weer als IR te staan, ik bedoel dan ook wat de mensen op de schermen kunnen zien en dit is wat zo verwarrend is.
Inderdaad. Wat in het spoorboekje staat zorgt niet zo voor problemen.
Het gaat hem over wat in het station wordt aangekondigd. Daar worden soms zaken verzonnen, veranderd, door elkaar gemixt,...
BDJ
Het gaat hem over wat in het station wordt aangekondigd. Daar worden soms zaken verzonnen, veranderd, door elkaar gemixt,...
BDJ
Hallo,Hagelander schreef:Hallo iedereen.
Vrijdag 25 juli vertrek in met de trein voor een vakantie van Intersoc naar Sankt-Moritz. Maar hoe werkt dat eigenlijk? Bij de papieren die ik ontvangen had zat alleen maar een "vakantiekaart" maar geen treinticketten. En de uren van de trein stemmen overeen met een Eurocity trein naar Zürich. Wordt er dan gewoon een wagon aan deze trein gekoppeld? En er zou ook helemaal geen drank aan boord te koop zijn, voor een rit van meer dan 10 uur! Heeft iemand ervaring met een dergelijke vakantie of met deze treinen? Alvast bedankt, en ALLE info is welkom.
Voor de reizen naar Frankrijk staat het volgende in de papieren die je van Intersoc krijgt:
"Gelieve u bij aankomst in het station van Brussel-Zuid te melden aan de Intersoc-stand. Deze stand bevindt zich in de tunnel naar de Thalys/TGV-perrons 3 tot 6, net voorbij de Thalys-wachtzalen en rechtover de drankautomaten. Aan deze onthaalstand ontvangt u uw gereserveerd plaatsnummer. De stand wordt 10 minuten voor het vertrek van de trein gesloten."
Voor de reizen naar Zwitserland moet dat ongeveer hetzelfde zijn, alleen staat de stand op een andere plaats in het station (ter hoogte van de roltrap van het spoor waar de Vauban staat?). Maar er is zeker Intersoc-personeel aanwezig in het station en op de trein zelf, dus dat loopt wel los.
Simpel uitgelegd:
Voor Frankrijk staat de stand thv de Thalys-infobalie. In de grote zaal, ri. Eurostar lopen. Voorbij het grote aankondigingsbord naar links, en daar rechtdoor. Heel simpel
Voor Zwitserland staat hij meestal aan perron 15-16, maar Zuid is heel bekend voor zijn perronwijzigingen. Hou de borden in het oog!
BDJ
Voor Frankrijk staat de stand thv de Thalys-infobalie. In de grote zaal, ri. Eurostar lopen. Voorbij het grote aankondigingsbord naar links, en daar rechtdoor. Heel simpel
Voor Zwitserland staat hij meestal aan perron 15-16, maar Zuid is heel bekend voor zijn perronwijzigingen. Hou de borden in het oog!
BDJ
Nogmaals bedankt. Ik ben ondertussen toch al redelijk goed op de hoogte van wat ik vrijdag mag verwachten. Ik ben benieuwd 

De reis was fantastisch en alle lof aan de mensen van Intersoc. Het onthaal was zeer goed geregeld, net als de begeleiding tijdens de rit (heen én terug) en de service van deze mensen was top-klasse. Ik boek zeker opnieuw, van zodra ik kan, voor volgend jaar.