Greetz Wimpie
(zo een zot die da nog zou willen restaureren:p)

Ik erger mij vooral aan die stoelen. Er zitten er nog teveel tussen, (vooral bij de niet gemoderniseerde 600-700 stellen) waar zo nog een aftandse keukenstoel instaat, waar de rugsteun dan nog eens veel te laag van is.Hobbes schreef:Klassiekjes mogen er voor mijn part uit, het comfort voor de machinist is ondermaats, en dan heb ik het vooral over de grootte van de stuurpost.
Ja precies, ik hoop dat ze nog lang rond blijven rijdenDuikbril AM86 schreef:Die stellen zijn pure nostalgie,
lol, miljoenen nu ook weer nietShrek schreef:ik denk dat ge daar heel lang voor gaat mogen sparengewoon al voor al het metaal dat erin zit is zoiets miljoenen waard
Ik wist niet dat die dingen van massief goud waren johShrek schreef:ik denk dat ge daar heel lang voor gaat mogen sparengewoon al voor al het metaal dat erin zit is zoiets miljoenen waard
De kwaliteit ervan is zéker miljoenen waard!Shrek schreef:ik denk dat ge daar heel lang voor gaat mogen sparengewoon al voor al het metaal dat erin zit is zoiets miljoenen waard