Geplaatst: 01 okt 2006, 18:21
ik denk dat er geen enkele afgewerkte stuurstand stond
van 1 was alleen het chassis klaar en die afgedekte had nog geen neus 


gaan met die banaan260689 schreef:nog een 4 A 6 maand wachten en dan gaan de eerst M6 stuurrijtuigen op de nmbs sporen
kzal eens wa inlichten inwinnen bij kennissen die er werken,ma ik vermoed inderdaad dat ze ergens weggestopt zaten,maja das begrijpelijk aan de ene kant hè,we zullen er nog genog foto's kunnen van nemen,u geduld zal beloond worden!!!!!Steven schreef:volgens iemand ter plaatse zouden er 2 afgewerkt zijn, maar waren deze verstopt voor het publiek, de nmbs zal ze zelf officieel als eerste willen voorstellen he
voila met dit laatste ben ik het eens, nog even geduldnicken schreef:kzal eens wa inlichten inwinnen bij kennissen die er werken,ma ik vermoed inderdaad dat ze ergens weggestopt zaten,maja das begrijpelijk aan de ene kant hè,we zullen er nog genog foto's kunnen van nemen,u geduld zal beloond worden!!!!!Steven schreef:volgens iemand ter plaatse zouden er 2 afgewerkt zijn, maar waren deze verstopt voor het publiek, de nmbs zal ze zelf officieel als eerste willen voorstellen he
in princiepe zou je door de mux technologie een loc 27 mux moeten kunnen besturen ook al is het een stuurpost van een 13, het is de elektronica op de hle 27 die de digitale signalen omzet in de juiste tractiebevelen voor de locTBbart schreef:die zaten ook niet helemaal onder het plastiek toch? bij die eerste binnen kon je toch de vorm zien ? en in die power point voorstelling zag je dat het duidelijk just hetzelfde als een 13 kop ging zijn? dusja, maar ik vind het ontwerp toch mooi hoor, alleen spijtig dat dan waarschijnlijk toch wel 13's met de M6 gaan rijden en geen mux 27 (volgens mij gaan ze da nu wel aan de kant zetten dat plan) hopelijk mag men pa weer testritten doen met die toestandeneerlijk gezegt vind ik die M6 en M6 stuurstand een goede zaak voor de NMBS en vind het maar normaal dat het dezelfde stuurpost van 13 is? Wat ging je er anders van maken? Die van de 27's zijn verouderd en een nieuw ontwerp zou wel eens goed op die van de franse of deutse motorstellen kunnen lijken of een of andere trein uit ander land.
het gaat over dezelfde kabel, het gaat over de zelfde taal (ze gebruiken digitale signalen) dus ik vermoed da het voor de rest van de loc zelf zal afhangen of die het aankan of niet. normaal kunnen 2 mensen met elkaar spreken als ze dezelfde taal gebruiken, aangezien beide locs dan zelfde communicatie gebruiken moet het te doen zijn heShrek schreef:een 27mux en een 13 kunnen dus in treinschakeling rijden?
Toch niet, in odb stonden er al foto's vanuit de CW in Salzinnes waar een 27 uitgerust werd met een automatische koppeling. Dit gebeurt aan één kant van de loc, omdat de M6 rijtuigen nog een koppeling met trekhaak hebben. De M6-stuurstanden zullen ook met een automatische GF-koppeling worden uitgerust.TBbart schreef:(volgens mij gaan ze da nu wel aan de kant zetten dat plan)