Ben ik de enige die dat verhaaltje stilaan beu aan het worden is? Het lijkt wel dat de 'planning' elke twee maanden met anderhalve maand achteruit wordt geschoven. Als ik me niet vergis staat dat stel daar ondertussen bijna twee en een half jaar binnen in Mechelen. De originele planning was dat hij in december 2007 (!) zou buitenkomen, men doet er nu dus al twee en een halve keer zo lang over dan origineel gepland.Dat tijdschrift zat ernaast. De planning is achteruit geschoven. De koppen staan er nog niet op...
Denk daar even over na mensen: op minder dan drie jaar ontwerp en bouw je een compleet nieuw stel. En de NMBS slaagt er kennelijk niet in op 2,5 jaar een stel een groot onderhoud te geven, een nieuwe laag verf, nieuwe raampjes, gedeeltelijk (!) nieuwe zetels, een lapje nieuwe stof over de rest, een paar SIV's, een gemoderniseerd stuurpostje en nog wat dingetjes. Dat is toch te gek voor woorden?!? De verantwoordelijke voor de planning van dit project heeft volgens mij enorm veel geluk dat hij bij de NMBS werkt. Bij eender welk privé-bedrijf had hij al lang z'n C4 gekregen.
Wanneer is trouwens de nieuwe planning? (niet dat dat nog iets betekent, zoveel is nu wel duidelijk...)