ik zou ook nog is moeten gaan filmen maar mijn camera is stuk en als ik met mijn gsm moet gaan filmen
Youtube
-
Pieter..
Re: Youtube
Mooi
ik zou ook nog is moeten gaan filmen maar mijn camera is stuk en als ik met mijn gsm moet gaan filmen
da wordt rot kwaliteit 
het valt mij op dat u overal MW zet, MW = moterwagen = diesel dus.Trammist schreef:Ik presenteer u... Mijn nieuwste filmpje!!!
voor electrische treinstellen kan u verschillende benamingen gebruiken: EMU of AM.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
Trammist
MW = MotorWagenHLE 2302 schreef:het valt mij op dat u overal MW zet, MW = moterwagen = diesel dus.Trammist schreef:Ik presenteer u... Mijn nieuwste filmpje!!!
voor electrische treinstellen kan u verschillende benamingen gebruiken: EMU of AM.
AM = AutoMotrice
... is mijns inziens hetzelfde, alleen in het Nederlands respectievelijk het Frans.
-
wesley
-
wesley
Ben jij harstike gek om zo kort langs het spoor te staan !!!!!!!!Trammist schreef:HLE 2302 schreef:Trammist schreef:Ik presenteer u... Mijn nieuwste filmpje!!!
Wesley
-
Fles
Presario schreef:Klopt als een bus, Shrek.
Nou nee. MotorSTEL of motorWAGEN duidt hooguit een verschil aan tussen 1 of meedere bakken. Er wordt niets gezegd over Elektra of diesel.
-
jossparla
-
Presario
Hier in Belgie wordt bij mijn weten "Motorstel" gebruikt voor elektrische aangedreven stellen en "Motorwagen" voor diesel aangedreven stellen.Fles schreef:Presario schreef:Klopt als een bus, Shrek.
Nou nee. MotorSTEL of motorWAGEN duidt hooguit een verschil aan tussen 1 of meedere bakken. Er wordt niets gezegd over Elektra of diesel.
Of klopt dit niet?
-
Fles
Dat kan zijn. Maar dat is dan een interpretatie. Aan de naamgeving zelf wordt dat onderscheid niet ontleend iigPresario schreef:Hier in Belgie wordt bij mijn weten "Motorstel" gebruikt voor elektrische aangedreven stellen en "Motorwagen" voor diesel aangedreven stellen.
Of klopt dit niet?
-
Presario
Daar geef ik je volledig gelijk in, het is mij zelf ook een mysterie waarom ze zulke benamingen gebruikenFles schreef: Dat kan zijn. Maar dat is dan een interpretatie. Aan de naamgeving zelf wordt dat onderscheid niet ontleend iig
-
Fles
Volgens mij is een "automotrice" simpelweg hetzelfde als een "treinstel". Een vaste samenstelling van rijtuigen met eigen propulsie. En of dat nou diesel of elektrisch is, of dat nou een MW41, een AM96, een Plan V, een ICMm, een Siemens Velaro of een AGV is, doet aan het concept niets af. Een reizigerstrein, die niet een aparte locomotief nodig heeft voor zijn tractie.