Gestoorde Treinaanwijzers
-
Re: Gestoorde Treinaanwijzers
dit was echt wel het toppunt in belgie
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=6&t=4817

Ik heb ook al een aardige verzameling:
Kennelijk worden er geen nieuwe meer gemaakt, dus hangt hier op een nieuw station een oude bak.
Digitale bestaan er dus ook al, maar dat is nog maar op weinig stations.

Nu ik zo veel oude defecte CTA's zie, hoe zit het eigenlijk met de uitrol van deze dingen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal_b ... naanwijzer
Trouwens, in de Brusselse metro is men ook reeds begonnen met het vervangen van de aanduiders. De nieuwe zien er stuk moderner uit maar veel is er nog niet van te zien (zijn overplakt met stickers).
Hallo,
En wat men in Brussel-Noord heeft uitgestoken vind ik ook helemaal geen goede oplossing.
Groeten,
Joris De Mol
Voor zo grote toestanden lijkt me dat inderdaad een goede oplossing. Heeft er iemand al eens een enorme LCD gezien? Ik denk het niet...Bartjedj schreef: Dus splitflaps zijn helemaal niet verouderd![]()
En wat men in Brussel-Noord heeft uitgestoken vind ik ook helemaal geen goede oplossing.
Groeten,
Joris De Mol
Dat van Brussel Noord is zover ik weet een tijdelijke oplossing, er zou zo een bord moeten komen zoals je in de meeste stations al kan vinden (zoals Gent SP, Berchtem, Mechelen, ....)
-
gaan ze de oude treinaanwijzers (die met pixels die verrollen) in noord/congres/zuid nog vervangen door modernere zoals in de nieuwste stations?

Hoi,
De nieuwe aankondigers in Brussel Centraal zijn ondertussen in dienst en ik vind ze een pak beter dan de oude omdat ze ook aangeven waar de trein onderweg stopt.Ik hoop dat men in Brussel Zuid en Brussel Noord ook zo'n aankondigers plaatst.
Lukas
De nieuwe aankondigers in Brussel Centraal zijn ondertussen in dienst en ik vind ze een pak beter dan de oude omdat ze ook aangeven waar de trein onderweg stopt.Ik hoop dat men in Brussel Zuid en Brussel Noord ook zo'n aankondigers plaatst.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Vorige donderdag hebben ze nieuwe aanwijzers geplaatst in Antwerpen Centraal (de grote aankondigingsborden juist voor de perrons), ik ben eens benieuwd hoe lang deze het zullen volhouden 

Deze hing daar gisteren nu nog zo, meer dan een maand na die foto. Blijkbaar nogal moeilijk om dat te herstellen, of is zoiets (infoborden) geen prioriteit meer?Patrick schreef:

Ook maar eens een paar leuke uit mijn collectie...
Gevalletje verkeerde afslag
:
De digitale versie is natuurlijk ideaal bij werkzaamheden...
Zoek de verschillen...
Zeldzame eindbestemming, doorgaans staat er Zuid/Midi...

Al vaak gedacht dat die veel te dicht tegen de grond hangen. Binnen bereik van vandalen is alles in gevaarStuka schreef:Vorige donderdag hebben ze nieuwe aanwijzers geplaatst in Antwerpen Centraal (de grote aankondigingsborden juist voor de perrons), ik ben eens benieuwd hoe lang deze het zullen volhouden

Maar door het lage perron is dat niet mogelijk daar.
BDJ
Wat ze in Almelo aan het doen zijn weet ik niet, maar er gaat daar van alles mis. Wat overigens wel min of meer consequent "opgelost" wordt

-
Vandaag stond er op de tv's in antwerpen: de omroepinstallatie is defect