Ontsnappen aan de dood voor sport
Ontsnappen aan de dood voor sport
De Britse spoorwegen waarschuwen voor een nieuw, levensgevaarlijke fenomeen. Britse jongeren maken er tegenwoordig een sport van om net voor een aanstormende trein te sprinten. En overigens negeerden vorig jaar 3 400 Britten de slagbomen en stoplichten aan overgangen.
Het Britse spoor waarschuwt met deze bloedstollende beelden. (VRT - 10/02/09)
Het Britse spoor waarschuwt met deze bloedstollende beelden. (VRT - 10/02/09)
Re: Ontsnappen aan de dood voor sport
die sport was hier in België een paar jaar terug ook berucht. In Haacht hebben ze er zo is een tijdje een sport van gemaakt met de gekende gevolgen.
Heb weinig compassie met die gasten als er iets gebeurt, hebben het zelf gezocht.
Is veel triestiger voor de nabestaanden...
Is veel triestiger voor de nabestaanden...

moest die domme sukkel bij die laatste montage daar, deronder gezeten hebben, awel eigen schuld dikke bult, als zou ik dit erg vinden voor de treinbestuurder en de getuigen, want die zitten er voor de rest van hun leven met ...
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Inderdaad, de TB (en eventuele andere getuigen) kunnen het misschien zeer moeilijk (of niet) verwerken en die mensen zijn er de rest van hun leven mee geconfronteerd... Dit is een van de hoofdredenen waarom ik niet graag treinbestuurder zou zijn, ik zou daar echt niet tegenkunnen.
als ik eerlijk mag zijn is het niet extreem erg, het is het einde van de wereld niet, het leven draait door, ze hebben er zelf voor gekozen, ze weten dat dit het risico is, ongevallen zijn veel erger ...Stuka schreef:Inderdaad, de TB (en eventuele andere getuigen) kunnen het misschien zeer moeilijk (of niet) verwerken en die mensen zijn er de rest van hun leven mee geconfronteerd... Dit is een van de hoofdredenen waarom ik niet graag treinbestuurder zou zijn, ik zou daar echt niet tegenkunnen.
alles heeft z'n tijd nodig om te verwerken, maar je geraakt er wel over
greetz 2302
Ik noem dit gewoon idioten die hun leven in de weegschaal leggen om te bewijzen dat ze stoer zijn. Hierbij zeg ik dat ze net de domste van domste mensen zijn. Het enige dat dit je vroeg of laat oplevert is een houtenkist op het kerkhof.
hier bewijzen ze enkel domheid mee, stoer zijn ze zeker niet ook al denken ze dat misschien zelf.
die stomme kl**n denken idd dat ze stoer zijn, maar sommige das et domste da ge kunt doen, das gewoonweg zelfmoord
hoe kan een mens zijn leven in godsnaam zo op het spel zetten voor een dom spelletje van t'laatste overlopen
en dan loopt het fout ...
veel kunnen we er helaas niet aan veranderen ...
greetz 2302

hoe kan een mens zijn leven in godsnaam zo op het spel zetten voor een dom spelletje van t'laatste overlopen
en dan loopt het fout ...
veel kunnen we er helaas niet aan veranderen ...

greetz 2302
Ik vind dat hier heel hard tegen mogen optreden. Wie niet luisteren wel moet maar voelen. 

dat vind ik natuurlijk ook, maar vergeet niet dat dan natuurlijk de tb het slachtoffer is ...Stevie Wonder schreef:Ik vind dat hier heel hard tegen mogen optreden. Wie niet luisteren wel moet maar voelen.
greetz 2302
Ik vrees dat als ze niet snel genoeg lopen, ze het zeker zullen voelen, letterlijk dan...
http://www.youtube.com/watch?v=we_MmdNO ... re=related
een goed voorbeeld van wat er kan gebeuren, in dit fimpje heeft de persoon in qwestie heeeeeeeeeel veel geluk gehad, het scheelde geen haartje ...
greetz 2302
een goed voorbeeld van wat er kan gebeuren, in dit fimpje heeft de persoon in qwestie heeeeeeeeeel veel geluk gehad, het scheelde geen haartje ...
greetz 2302
Als ze het lappen als ge auto rijdt, is nog VEEL erger.......dan zijt ge voor iedere "poco" denker de dader, overdreven snelheid, aanaandachtig sturen, laat remmen, allemaal zaken die men een machinist juist niet KAN verwijten....Stuka schreef:Inderdaad, de TB (en eventuele andere getuigen) kunnen het misschien zeer moeilijk (of niet) verwerken en die mensen zijn er de rest van hun leven mee geconfronteerd... Dit is een van de hoofdredenen waarom ik niet graag treinbestuurder zou zijn, ik zou daar echt niet tegenkunnen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
maat het dat dan minder erg ?!dentheo schreef:Als ze het lappen als ge auto rijdt, is nog VEEL erger.......dan zijt ge voor iedere "poco" denker de dader, overdreven snelheid, aanaandachtig sturen, laat remmen, allemaal zaken die men een machinist juist niet KAN verwijten....Stuka schreef:Inderdaad, de TB (en eventuele andere getuigen) kunnen het misschien zeer moeilijk (of niet) verwerken en die mensen zijn er de rest van hun leven mee geconfronteerd... Dit is een van de hoofdredenen waarom ik niet graag treinbestuurder zou zijn, ik zou daar echt niet tegenkunnen.
ik denk het niet !