Modernisering Breaks

Alles over reizigerstreinen in België.
timothy_Vermeulen

Re: Modernisering Breaks

Bericht door timothy_Vermeulen »

hoe zit het hier nu eigenlijk mee??
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Re: Modernisering Breaks

Bericht door poyaud »

Staan binnen ;

-308
-380
-378
-391

In de week van 5/01 zou 313 binnenkomen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Modernisering Breaks

Bericht door msts.be »

Dan moet de 308 het eerst rond midden volgend jaar (≈ mei ?) buitenrijden, aangezien die nu al bijna één jaar in Mechelen staat te niksen.. Tenzij men weer de volgorde gaat omwisselen natuurlijk..
HijDieHetWeet

Re: Modernisering Breaks

Bericht door HijDieHetWeet »

De nieuwe kopwanddeur en binnendeur in het B rijtuig, kant MFR, zullen elektropneumatisch zijn. De binnendeur is trouwens een moderne (lees verbeterde) versie van diegene die gebruikt wordt in de I11/MR96. De uitrit is voorzien na levering van de zetels.
Duikbril AM86

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Duikbril AM86 »

Wover schreef:In Juli zagen ze er zo uit:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
timothy_Vermeulen

Re: Modernisering Breaks

Bericht door timothy_Vermeulen »

zijn er al stellen klaar? Volledig klaar??
melle

Re: Modernisering Breaks

Bericht door melle »

HijDieHetWeet schreef:De nieuwe kopwanddeur en binnendeur in het B rijtuig, kant MFR, zullen elektropneumatisch zijn. De binnendeur is trouwens een moderne (lees verbeterde) versie van diegene die gebruikt wordt in de I11/MR96. De uitrit is voorzien na levering van de zetels.
Wanneer is die levering gepland?
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Modernisering Breaks

Bericht door HLE 2302 »

timothy_Vermeulen schreef:zijn er al stellen klaar? Volledig klaar??
waarschijnelijk niet hé als ze maar in mei buitenrijden
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Modernisering Breaks

Bericht door HLE 2302 »

melle schreef:
HijDieHetWeet schreef:De nieuwe kopwanddeur en binnendeur in het B rijtuig, kant MFR, zullen elektropneumatisch zijn. De binnendeur is trouwens een moderne (lees verbeterde) versie van diegene die gebruikt wordt in de I11/MR96. De uitrit is voorzien na levering van de zetels.
Wanneer is die levering gepland?
een paar berichten hier boven valt er te lezen dat het ergens rond mei zou zijn
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Modernisering Breaks

Bericht door msts.be »

Aub geen foto's meequoten, dit is paginaverspilling/paginaspam :evil:
De verwijzing naar mei was een schatting van mijnentwege, maar zoals altijd kan het vroeger of later zijn.. Vooral omdat aan de M5m voorlopig voorrang wordt gegeven..
Dietrich

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Dietrich »

M5 doen ze in Cuesmes dacht ik, de Break in Mechelen. Of ben ik mis?
Bert

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Bert »

Dietrich schreef:M5 doen ze in Cuesmes dacht ik, de Break in Mechelen. Of ben ik mis?
Nee, je bent juist. :wink:
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Re: Modernisering Breaks

Bericht door poyaud »

383 binnengekomen voor modernisatie.
Afbeelding
Stevie Wonder

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Stevie Wonder »

Weet er iemand of er aan de stuurpost wijzigingen zijn? enzo ja welke?
Terminus
Berichten: 1147
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Terminus »

poyaud schreef:383 binnengekomen voor modernisatie.
Er zit blijkbaar geen logica in de nummers die worden binnengehaald voor modernisatie. Of heeft dat te maken met wanneer het stel de laatste maal een revisie kreeg..?
Plaats reactie