ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.
Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.
Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
spoorwegrealist
sinds wanneer is Luxemburg dan geen buitenland meer?????stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Er is de laatste jaren heel wat materieel gekocht dat niet naar het buitenland, of in ieder geval niet naar Nederland, zou gaan rijden. Ik denk naast M6 dan aan MS96 en reeks 13. Dat vind ik zelf erg onverstandig, want dat levert behoorlijke beperkingen op. De NMBS begint dat ook door te krijgen, tenminste, die indruk krijg ik bij de bestelde Desiro-stellen.stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Groetjes,
Rian
De reeks 13 komt wel in nederland meerbepaald in Maastricht.rvdborgt schreef:Er is de laatste jaren heel wat materieel gekocht dat niet naar het buitenland, of in ieder geval niet naar Nederland, zou gaan rijden. Ik denk naast M6 dan aan MS96 en reeks 13. Dat vind ik zelf erg onverstandig, want dat levert behoorlijke beperkingen op. De NMBS begint dat ook door te krijgen, tenminste, die indruk krijg ik bij de bestelde Desiro-stellen.stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Groetjes,
Rian
tja ms96 is al te vinden in luxemburg en frankrijk er nog is nederland bijnemen en we zien ze niet meer op eigen bodem 

Dat is me bekend, maar ik schreef niet voor niks in de voorwaardelijke wijs "zou gaan rijden". Bij mijn weten was het oorspronkelijk niet de bedoeling om met een 13 ooit naar Nederland te rijden. Op dit moment hebben ze overigens nog steeds geen definitieve toelating (of misschien net, als de baanvakaanpassing klaar is).260689 schreef:De reeks 13 komt wel in nederland meerbepaald in Maastricht.rvdborgt schreef:Er is de laatste jaren heel wat materieel gekocht dat niet naar het buitenland, of in ieder geval niet naar Nederland, zou gaan rijden. Ik denk naast M6 dan aan MS96 en reeks 13. Dat vind ik zelf erg onverstandig, want dat levert behoorlijke beperkingen op. De NMBS begint dat ook door te krijgen, tenminste, die indruk krijg ik bij de bestelde Desiro-stellen.stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Groetjes,
Rian