ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

dient klassiek Benelux behouden te blijven?

Peiling eindigde op 27 jun 2007, 10:37

ja, in zijn huidige vorm?
39
55%
ja, met extra haltes?
9
13%
ja, via ander trajekt?
13
18%
nee
10
14%
 
Totaal aantal stemmen: 71

stefanic
Berichten: 871
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Bericht door stefanic »

Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
spoorwegrealist
260689
Berichten: 3775
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Bericht door 260689 »

stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
sinds wanneer is Luxemburg dan geen buitenland meer?????
rvdborgt
Berichten: 4671
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Bericht door rvdborgt »

stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Er is de laatste jaren heel wat materieel gekocht dat niet naar het buitenland, of in ieder geval niet naar Nederland, zou gaan rijden. Ik denk naast M6 dan aan MS96 en reeks 13. Dat vind ik zelf erg onverstandig, want dat levert behoorlijke beperkingen op. De NMBS begint dat ook door te krijgen, tenminste, die indruk krijg ik bij de bestelde Desiro-stellen.

Groetjes,
Rian
260689
Berichten: 3775
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Bericht door 260689 »

rvdborgt schreef:
stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Er is de laatste jaren heel wat materieel gekocht dat niet naar het buitenland, of in ieder geval niet naar Nederland, zou gaan rijden. Ik denk naast M6 dan aan MS96 en reeks 13. Dat vind ik zelf erg onverstandig, want dat levert behoorlijke beperkingen op. De NMBS begint dat ook door te krijgen, tenminste, die indruk krijg ik bij de bestelde Desiro-stellen.

Groetjes,
Rian
De reeks 13 komt wel in nederland meerbepaald in Maastricht.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23069
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Bericht door Steven »

tja ms96 is al te vinden in luxemburg en frankrijk er nog is nederland bijnemen en we zien ze niet meer op eigen bodem :mrgreen:
rvdborgt
Berichten: 4671
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: ROVER (NL) wil dat klassieke Benelux behouden blijft.

Bericht door rvdborgt »

260689 schreef:
rvdborgt schreef:
stefanic schreef:Nogmaals dan: M6 is niet aangekocht met de intentie om naar het buitenland te rijden (en zal dat ook niet doen!).
Er is de laatste jaren heel wat materieel gekocht dat niet naar het buitenland, of in ieder geval niet naar Nederland, zou gaan rijden. Ik denk naast M6 dan aan MS96 en reeks 13. Dat vind ik zelf erg onverstandig, want dat levert behoorlijke beperkingen op. De NMBS begint dat ook door te krijgen, tenminste, die indruk krijg ik bij de bestelde Desiro-stellen.
De reeks 13 komt wel in nederland meerbepaald in Maastricht.
Dat is me bekend, maar ik schreef niet voor niks in de voorwaardelijke wijs "zou gaan rijden". Bij mijn weten was het oorspronkelijk niet de bedoeling om met een 13 ooit naar Nederland te rijden. Op dit moment hebben ze overigens nog steeds geen definitieve toelating (of misschien net, als de baanvakaanpassing klaar is).

Groetjes,
Rian
Plaats reactie