voor het internationaal verkeer geniet elke spoorwegbediende het volgende voordeel per jaar.
2 tickets HST als volgt te verdelen
of 2 x Thalys
of 1 x thalys en 1 x eurostar
of 2 x eurostar.
de mogelijkheid tot gebruik van deze tickets is beperkt in de zin van dat er ook maar een bepaald % van deze tickets per trein mogen aanwezig zijn. Net zoals bij andere tariefformules dus.
7 miljoen euro voor halflege Thalystreinen
Re: 7 miljoen euro voor halflege Thalystreinen
inderdaad, in dit geval de eerste en laatste trein, of ergens op de middag maar zeker niet de voorlaatste of die ervoorSteven schreef: de mogelijkheid tot gebruik van deze tickets is beperkt in de zin van dat er ook maar een bepaald % van deze tickets per trein mogen aanwezig zijn. Net zoals bij andere tariefformules dus.




Re: 7 miljoen euro voor halflege Thalystreinen
ooh de tweede van de dag gaat zeker, maar het hangt vooral af wanneer je gaat tickets kopen, gewoon zien dat je dat op de eerst mogelijke dag doet dat deze ter beschikking komen op de markt (drie maand voor vertrek dus)Robin schreef:inderdaad, in dit geval de eerste en laatste trein, of ergens op de middag maar zeker niet de voorlaatste of die ervoorSteven schreef: de mogelijkheid tot gebruik van deze tickets is beperkt in de zin van dat er ook maar een bepaald % van deze tickets per trein mogen aanwezig zijn. Net zoals bij andere tariefformules dus.
Re: 7 miljoen euro voor halflege Thalystreinen
DB schrapt nu vaak ritten tussen Montabaur en Wiesbaden om zo deze verbinding onpopulair te maken en nadien af te schaffen.Fles schreef:Dat zou goed kunnen. Dat is ook de reden dat er een ICE stopt in Montabaur, bijvoorbeeld. Je ziet die verhalen meer, ook in Belgie zullen er verschillende voorbeelden zijn..Patrick schreef:Typisch voorbeeld van dorpspolitiek zeker? "Ik wil een HST-aansluiting!"
Reportage: http://www.swr.de/laendersache-rp/topth ... index.html