Loc27 en M6

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
utopia

Loc27 en M6

Bericht door utopia »

Iemand probeerde me onlangs uit te leggen waarom er recent problemen waren met het openen/sluiten van deuren op een M6. Als een begeleider opende langs één zijde, gingen de deuren langs de andere zijde open.
Nu ben ik niet vreselijk technisch aangelegd, maar dit zou komen door het gebruik van een verkeerde kabel (18draads en 19draads). Nu, ik zie niet in hoe de omwikkeling van een kabel de oorzaak kan zijn. Waarschijnlijk maak ik ergens een denkfout (ben hier echt niet in thuis), maar ik dacht dat het eerder wat met een ventiel zou te maken hebben en dat het probleem zou opgelost zijn door er een tussenstuk op te voorzien...

Maar, mocht iemand me even kunnen vertellen wat mijn denkfout is... Ik zou hier graag wijs uit raken en vermoed dat jullie het probleem wel beter kennen dan ik.
dentheo

Re: Loc27 en M6

Bericht door dentheo »

utopia schreef:Iemand probeerde me onlangs uit te leggen waarom er recent problemen waren met het openen/sluiten van deuren op een M6. Als een begeleider opende langs één zijde, gingen de deuren langs de andere zijde open.
Nu ben ik niet vreselijk technisch aangelegd, maar dit zou komen door het gebruik van een verkeerde kabel (18draads en 19draads). Nu, ik zie niet in hoe de omwikkeling van een kabel de oorzaak kan zijn.
Die draden hebben geen betrekking op de "omwikkeling" maar op de inhoud van de kabel, 18-19 electrische adertjes.... en dus 18 of 19 signalen die erdoor kunnen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie