En hoeveel trams er daar nog rijden waar je het niet verwachtSteven schreef:voor de rest heel hard verschoten hoeveel trams er daar nog rijden in de kleuren van de oude buurtspoorwegen.

(volledig verhaal zal misschien nog wel komen

En hoeveel trams er daar nog rijden waar je het niet verwachtSteven schreef:voor de rest heel hard verschoten hoeveel trams er daar nog rijden in de kleuren van de oude buurtspoorwegen.
hela ni te veel willen weten heShrek schreef:posteeeenWover schreef: (volledig verhaal zal misschien nog wel komen)
Tjah, jong, ik ben de komende twee weken bezet, dus was ik zowiezo van zien om vrijdag al te gaan!Dietrich schreef:Dat gaat hier blijkbaar al niet door op 2 juli... nochtans had de meerderheid voor die dag gekozen. Vind het spijtig dat er dan een bende beslist op een andere dag te gaan, maarja, wie ben ik...
Of naalden,Steven schreef:een groep zoals vrijdag was ideaal ni te groot en ni te klein, een te grote groep trekt nogal wat aandacht en ik denk niet dat juist dat de bedoeling is. als je er rond gaat kijk je ook altijd best uit waar je uw voeten zetten, mensen hebben er her en der ook afval gedumpt en een voet omslagen is dan ook al snel gebeurd.