stationsnaambordjes
Re: stationsnaambordjes
"bij deze duikt bert al in dat water en valt met zijn hoofd op een steen die hij niet gezien had"

-
Bert
Ik moet vandaag niet verfrist worden, het is zo al koud genoeg.Steven schreef:"bij deze duikt bert al in dat water en valt met zijn hoofd op een steen die hij niet gezien had"![]()
![]()
![]()
-
Wover
Bij deze:Wover schreef: Misschien dat ik er binnekort zelf nog eens passeer, maar dat zal dan voor binnen 2/3 weken zijn.

-
Dietrich
Da's toch niet normaal volgens mij, ik heb zo een vermoeden dat er een fout is gebeurd bij de bestelling, misschien de voor- en achtergrondkleur omgewisseld? 
-
Fles
De oude stijl-bordjes zijn wel precies lang genoeg trouwenstreinbruno schreef:zo'n lang bord, voor een klein bordje![]()
wel leuk station trouwens, dit is puur een vakantiedorpje, er woont bijna niemand, en dit station wordt het meeste gebruikt op zondag![]()
Overigens, minste reizigers of niet, HIER stopt tenminste in het weekend nog eens wat Re: stationsnaambordjes
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
EDIT: enkele schrijffouten eruit gehaald.
Ik had het over het volgende station, als rectie op:Bert schreef:Sy is een eenvoudige halte, dus er is geen personeel aanwezig. Dit is al verschillende jaren zo. Het stationsgebouw of moeten we zeggen baanwachtershuis staat er nog altijd, maar in vervallen toestand.Joris schreef:Hallo,
In die kleine stations is, tot nu toe, de loketbediende ook stationshef en verkeersleider. Dus die heeft wel iets te doen.
Groeten,
Joris De Mol
Sorry dat ik wat onduidelijk was.die loketbediende mag daar ook wel uren lang met zijn vingers draaien
Groeten,
Joris De Mol
EDIT: enkele schrijffouten eruit gehaald.
Laatst gewijzigd door Joris op 24 jun 2008, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bert
Geen probleem!Joris schreef:Hallo,
Sorry dat ik wat onduidelijk was.
Groeten,
Joris De Mol
Greetz!
-
treinbruno
-
Tom024
Welke echt lastig zal worden is Aarsele, hier stoppen maar 4 treinen per dag, en in de grote vakantie 2.
-
Fles
Aarsele staat niet bij de moeilijkste categorie
Ook al kan ik er alleen in een weekend heen: er rijden gewoon wel treinen LANGS. En uit een langsrijdende trein kun je ook bordjes schieten
Lijnen 82 en 144 komt helemaal niks bijvoorbeeld..
Lijnen 82 en 144 komt helemaal niks bijvoorbeeld..
-
treinbruno
antwerpen haven lijkt mij de moeilijkste.
ofwel mazy en chapelle dieu op de 144.
L144 heb ik nog gedaan met een sorry pass.
EN NU HEB IK HEEL HET BELGISCHE SPOORWEGNET AFGELEGD
(ook het luxemburgse)
net voor jemeppe-sur-sambre staat er op dat lijntje trouwens een hele verzameling dubbeldeksbussen, en enkele TEC bussen.
ofwel mazy en chapelle dieu op de 144.
L144 heb ik nog gedaan met een sorry pass.
EN NU HEB IK HEEL HET BELGISCHE SPOORWEGNET AFGELEGD
net voor jemeppe-sur-sambre staat er op dat lijntje trouwens een hele verzameling dubbeldeksbussen, en enkele TEC bussen.

-
Fles
Bruno post eens die plaat van het bordje van Tamines die je vorige week liet zien