Jeroen schreef:HLE 2302 schreef:da mag nie doorgaan !!!
anders pakken zijn mijn toekomste job en m'n leven af
Je leven? Jongen, zoek eens een bijkomende hobby....

ik heb andere hobby's hoor
maar luister eens, sinds mijn geboordte, van in de wieg woon ik langs lijn 89, mijn vader werkt aan de spoorwegen, ik kon nog niet lopen en ik vloog naar het raam wanneer ik de bel hoorde om te zien welke trein er paseerde, das nu niet anders maar dan ist gewoon van es kijken welk matrieel er opzit kwa nummers, die passie is altijd doorgegaan en doorgegroeid,
en eigenlijk is alles wat je verstaat onder 'trein' mijn leven ja geloof me of geloof me niet, maar iedere dag sta ik er me op en ga ik er me slapen, wat doe ik op men PC ? treinfoto's selecteren, bekijken treinforum's bezoeken en dergelijke, wat doe ik alst schoon weer is, nee niet voetballen, maar van die tijd gebruik maken om een paar mooie treinfototjes te schieten ...
wat jij zie onder het woord 'trein' is volledig anders dan mijn opzicht want soms denk ik zelf wel es van hoe komt dat nu toch eigenlijk, ik kan gewoon niet zonder en ik vind het niet slecht ook, ik vind het leuker in je vrije tijd bv. de computeren of in de natuur fotokes gaan maken dan een beetje lullig gaan rondgangen met 'vrienden' (vind ik)
dus is jou reactie niet echt gepast, en ja veel mensen begrijpen mij niet, soms zelfs mijn ouders !!!!
maar toch is het zo
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...