De reden waarom ik niet op de TC werd toegelaten is simpel: familiale relaties en ik ben niet altijd vriendelijk geweest tegen bepaalde mensen (met recht en reden).
haha dus gij zijt één van de tien (?) mensen die een staking tot een sukses moet maken ?Irievibes schreef:Copains,
Na de site lang niet meer bezocht te hebben (beetje uit het oog verloren), bloedt mijn hart als ik het gekap op de verschillende diensten lees. Ik werk zelf te Brussel Noord en ken toch enkele mensen in TC. Ik heb nooit niet goed begrepen waarom er steeds zo geschampt wordt over de verschillende afdelingen. Wie kan er mij echt zeggen dat ze honderd procent weten wat Traffic Controll doet? Dat het allemaal nieuwe mensen zijn, daar kunnen zij ook niets aan doen. Dat ze niet onmiddellijk kunnen antwoorden op vragen, begrijp ik volledig. Het is niet meer de tijd van de gewestelijke dispatching maar van de nationale verkeersleiding.
Een trotse en tevreden Ostch
dentheo schreef:haha dus gij zijt één van de tien (?) mensen die een staking tot een sukses moet maken ?Irievibes schreef:Copains,
Na de site lang niet meer bezocht te hebben (beetje uit het oog verloren), bloedt mijn hart als ik het gekap op de verschillende diensten lees. Ik werk zelf te Brussel Noord en ken toch enkele mensen in TC. Ik heb nooit niet goed begrepen waarom er steeds zo geschampt wordt over de verschillende afdelingen. Wie kan er mij echt zeggen dat ze honderd procent weten wat Traffic Controll doet? Dat het allemaal nieuwe mensen zijn, daar kunnen zij ook niets aan doen. Dat ze niet onmiddellijk kunnen antwoorden op vragen, begrijp ik volledig. Het is niet meer de tijd van de gewestelijke dispatching maar van de nationale verkeersleiding.
Een trotse en tevreden Ostch
Kunnen jullie opgeeist worden om de niet NMBS treinen doorgang te verlenen als de NMBS staakt ?
Net zoals de verkeersleiders als Sabena staakte ?
Voila, dus wat hebben verkeersleiders van het spoor met de NMBS te maken ???Wover schreef:Wat hebben verkeersleiders nu met Sabena te maken?
De NMBS holding is de werkgever vanal het AL personneel dat werkt voor NMBS (exploitatie) en Infrabel.dentheo schreef:Voila, dus wat hebben verkeersleiders van het spoor met de NMBS te maken ???Wover schreef:Wat hebben verkeersleiders nu met Sabena te maken?
Laatste staking: 80 procent van het personeel deed mee.dentheo schreef:
haha dus gij zijt één van de tien (?) mensen die een staking tot een sukses moet maken ?
Als TC de boel platlegt... heeft "iedereen" gestaakt dus operatie "centralisatie" voor efficientie is volledig geslaagd...Miljaarde schreef:Laatste staking: 80 procent van het personeel deed mee.dentheo schreef:
haha dus gij zijt één van de tien (?) mensen die een staking tot een sukses moet maken ?
Wat betreft minimale dienstverlening: volgens Decroo (VLD), toch geen syndicalist, heb je daarvoor 10000 man nodig.
Volgens de vakbonden dan weer heb je minstens 85 procent van het personeel nodig. Voer voor discussie dus.
Nekvin schreef:sorry dat ik het zo botweg vraag, maar wat heeft dit nog met de opleiding van onderchef te maken?????
dit is gewoon hersenloos gezever (sorry voor de manier waarop ik het MOET zeggen)