Euro Cargo Rail
Euro Cargo Rail
Daarnet (10u50) passeerde hier voor mijn bureautje nabij Brussel Zuid een losse Class 66 van 'Euro Cargo Rail'...
Em kwam uit de Noord Zuid Verbinding en reed richting Vorst???
Naar 't schijnt heeft DLC deze vorige week van Tilburg naar Schaarbeek versleept!
Greetz
Sven
Naar 't schijnt heeft DLC deze vorige week van Tilburg naar Schaarbeek versleept!
Greetz
Sven
Re: Euro Cargo Rail
Idd vorige week zaterdag rond 9u30 heb ik 2 gekoppelde class 66 in Berchem gezien, de laatste loc was deze van Euro Cargo Rail, en ze reden richting Schaarbeek.tt44ta46 schreef:Daarnet (10u50) passeerde hier voor mijn bureautje nabij Brussel Zuid een losse Class 66 van 'Euro Cargo Rail'...
Greetz
Sven
Leuk detail: de loc is voorzien van airco, wat Infrabel niet toestond bij andere Class66 die in België rondrijden.
Hopelijk komt daar nu verandering in

wat heeft Infrabel daar nu in te zienTim schreef:Leuk detail: de loc is voorzien van airco, wat Infrabel niet toestond bij andere Class66 die in België rondrijden.

Dat is toch pure bureaucratie

Da zoude gij wel graag hebben, hé!Tim schreef:Leuk detail: de loc is voorzien van airco, wat Infrabel niet toestond bij andere Class66 die in België rondrijden.

Gisteravond voor het werk nog naar Schaarbeek geweest,
Groot was mijn verbazing toen ik aan het K1A rijtuig 21.017 (binnen in de dieselloods voor kastrevisie) diene Class 66 gekoppeld zag
En neen Steven, geen foto's, net gisteren had ik menne kodak niet op zak... (boehoe)
Greetz
Sven
Groot was mijn verbazing toen ik aan het K1A rijtuig 21.017 (binnen in de dieselloods voor kastrevisie) diene Class 66 gekoppeld zag

En neen Steven, geen foto's, net gisteren had ik menne kodak niet op zak... (boehoe)
Greetz
Sven
volgens mijn dienstregelingsdocs reed die van FSR naar Montzen of FNND, ik dacht dat die 2 keer reed
Kijk eens goed, volgens goede bron zou het een 77 zijn... is de nieuwste 66, airco, milieuvriendelijker..rustiger stuurhut ?tt44ta46 schreef:Gisteravond voor het werk nog naar Schaarbeek geweest,
Ik denk dat ECR er 40 van besteld heeft ? of is het 60 ?
Zou Infrabel ze snel goedkeuren ?? Want dan geraakt hun broer NMBS de trein Frethun-Duisburg kwijt....
Laatst gewijzigd door dentheo op 05 mei 2008, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
ik zou ni weten waarom ze nog moeten homologeren. de class 66 heeft voor belgie zijn vergunning normaal
@steven
De class66 heeft inderdaad zijn vergunning al op zak, maar tot noch toe zonder de airco op het dak, voor die airco moest er opnieuw gehomologeerd worden (ooit bij 6305 van DLC geprobeert, maar toen is brand ontstaan) alsook voor het franse veiligheidssysteem dat die loc aan boord heeft vandaar dat homologatie nodig is
De class66 heeft inderdaad zijn vergunning al op zak, maar tot noch toe zonder de airco op het dak, voor die airco moest er opnieuw gehomologeerd worden (ooit bij 6305 van DLC geprobeert, maar toen is brand ontstaan) alsook voor het franse veiligheidssysteem dat die loc aan boord heeft vandaar dat homologatie nodig is
Laatst gewijzigd door DE_6308 op 13 jul 2008, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
ok ik wist niet dat er dergelijke aanpassingen waren. Als e idd KVB gekregen hebben en nog wat aanpassingen moeten deze idd opnieuw effe voor de jury verschijnen 

De airco zit op het dak, en dat maakt de lok 30 a 40 cm hoger.
Maar eigenlijk mag dat geen probleem zijn, een class 66 is gebouwd voor Engelse spoorlijnen, en daar is het Omgrenzing profiel, bijna net zo groot als mijn Schaal N modelbaantje
Maar eigenlijk mag dat geen probleem zijn, een class 66 is gebouwd voor Engelse spoorlijnen, en daar is het Omgrenzing profiel, bijna net zo groot als mijn Schaal N modelbaantje

Het gaat em dan ook niet alleen om de afmetingen, maar ook om de bedrading en dergelijke (heeft in het verleden al voor problemen gezorgd schijnt), als de privé ook maar iets aan een loc wil veranderen, dan moet die rapper opnieuw gekeurd worden maar een 27 vernielen met er een stormram aan te hangen dat moet nu wel kunnen precies 

Inderdaad mooi voorbeeld, iedereen gelijk voor de wet, maar de vriendjes ?????DE_6308 schreef:Het gaat em dan ook niet alleen om de afmetingen, maar ook om de bedrading en dergelijke (heeft in het verleden al voor problemen gezorgd schijnt), als de privé ook maar iets aan een loc wil veranderen, dan moet die rapper opnieuw gekeurd worden maar een 27 vernielen met er een stormram aan te hangen dat moet nu wel kunnen precies

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide