werkplaatsen
werkplaatsen
Vandaag eens gebeld naar de aanwervingsdienst in Antwerpen en daar wisten ze mij te vertellen dat in Antwerpen-Oost ook een werkplaats is, klopt dit wel???
Ik weet wel Antwerpen-Noord maar Oost???

Re: werkplaatsen
de ES wagens staan daar opgesteld en die hebben daar idd een kleine werkplaats op den oost. niet altijd in denken aan een locomotieven werkplaats he 

azo, bedankt voor de info 
Nu maar wachten op een brief he, ik moet kiezen uit werplaatsen uit het district Noord-Oost

Nu maar wachten op een brief he, ik moet kiezen uit werplaatsen uit het district Noord-Oost

Eigenlijk is dat daar een schandaal. Alles hangt er vol graffitiSteven schreef:de ES wagens staan daar opgesteld en die hebben daar idd een kleine werkplaats op den oost. niet altijd in denken aan een locomotieven werkplaats he

zo 1gele onderhoudswagen staat binnen in een loods. Een andere staat net boven de Draakplaats en is inderdaad vol gespoten 

Volgens mij werkplaats van de bovenleiding jongens....Robin schreef:Vandaag eens gebeld naar de aanwervingsdienst in Antwerpen en daar wisten ze mij te vertellen dat in Antwerpen-Oost ook een werkplaats is, klopt dit wel???
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Let op, ze bedoelen A'pen Schijnpoort toch niet hé!
Wagenwerplaats (of nog liever: onderhoudspost)
Greetz
Sven
Wagenwerplaats (of nog liever: onderhoudspost)
Greetz
Sven
vandaar mijn antwoord met de dienst ES, dat is de dienst bovenleidingdentheo schreef:Volgens mij werkplaats van de bovenleiding jongens....Robin schreef:Vandaag eens gebeld naar de aanwervingsdienst in Antwerpen en daar wisten ze mij te vertellen dat in Antwerpen-Oost ook een werkplaats is, klopt dit wel???

in schijnpoort staat een wieldraaibank die tegenwoordig nogal veel te doen heeftRobin schreef:het is voor bediende van bankwerk...
hé dat wist ik niet, waar staat die ?Arator schreef:in schijnpoort staat een wieldraaibank die tegenwoordig nogal veel te doen heeftRobin schreef:het is voor bediende van bankwerk...
Kant wasstraat of kant containerlaadplaats ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide