MEETING
-
Fles
Re: MEETING
ik doe enkel mijn best, de capaciteiten zijn hier wel beperkt ben al blij dat niet elk lid hier wil meekomen want dan kon ik een eetzaal gaan afhurenFles schreef:Laat maar weten, ik vind alles wel bestAllang super dat je zoiets organiseert
-
Trainspotterke
-
Bartjedj
Mensen die over Mechelen komen?
Hier het strijdplan: Als er nog mensen deze trein(en) nemen, laat maar horen.
BDJ
Hier het strijdplan: Als er nog mensen deze trein(en) nemen, laat maar horen.
BDJ
-
Bartjedj
Mensen die over Mechelen komen?
Hier het strijdplan:
Als er nog mensen deze trein(en) nemen, laat maar horen.
BDJ
Hier het strijdplan:
Als er nog mensen deze trein(en) nemen, laat maar horen.BDJ
waarschijnlijk zal ik die trein dan ook nemenBartjedj schreef:Mensen die over Mechelen komen?
Hier het strijdplan:
Als er nog mensen deze trein(en) nemen, laat maar horen.
BDJ
officieel zijt gij nog ni aanwezigShrek schreef:waarschijnlijk zal ik die trein dan ook nemen
ten laatste op 15 april zal ik dat officieel makenSteven schreef:officieel zijt gij nog ni aanwezigShrek schreef:waarschijnlijk zal ik die trein dan ook nemen
-
Fles
Och, 500 km draai ik m'n hand niet voor om hoorTrainspotterke schreef:Allé, zomer eventjes een kleine 500 km afleggen om erbij te kunnen zijn, chapeau!
Bartjedj schreef:Zo zie je de echt geengageerde mensen (of de grootste freaks![]()
)
Hoi,
Mijn dienstregeling voor Zondag 20 April is als volgt:
Leuven 12u02 IC E naar Brussel Knokke.
Aankomst in Brussel Noord om 12u21.
Vertrekken in Brussel Noord om 12.u 45 met de L trein naar Dendermonde waarmee ik om 13 u 09 aan kom in Merchtem.
Lukas
Mijn dienstregeling voor Zondag 20 April is als volgt:
Leuven 12u02 IC E naar Brussel Knokke.
Aankomst in Brussel Noord om 12u21.
Vertrekken in Brussel Noord om 12.u 45 met de L trein naar Dendermonde waarmee ik om 13 u 09 aan kom in Merchtem.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
-
Fles
Staat er in Merchtem een Comité van Ontvangst klaar of woont Steven in het stationsgebouw?

voor dat laatste ben ik beetje te laat, de eigenlijke woning van de stationschef staat er niet meer, ze hebben enkel een kleiner deel bewaard met loket en wachtruimte, ik zal dus moeten ontvangscomite spelen.Fles schreef:Staat er in Merchtem een Comité van Ontvangst klaar of woont Steven in het stationsgebouw?![]()