Ik kan me nog herinneren dat Plan U 113 toen ook beklad is met graffiti, toen deze in Haarlem stond. Fijn dat mensen zo met historisch materieel omgaan.Groetjes Sander
Ik kan me nog herinneren dat Plan U 113 toen ook beklad is met graffiti, toen deze in Haarlem stond. Fijn dat mensen zo met historisch materieel omgaan.Blijkbaar heb je geen idee, hoe het werkt.Taurus schreef:Er wordt gewoon veel te weinig aan gedaan. Als er dan toch zo nodig overal hekken worden geplaatst, zorg dan dat de opstelterreinen zo moeilijk mogelijk te bereiken zijn voor mensen die er niks te zoeken hebben. Verder is een betere bewaking met camera's en eventueel een beveiligingsfirma blijkbaar hoognodig om dit soort vandalisme tegen te gaan. En de personen die gepakt worden met een spuitbus mogen mooi naar de treinenwerkplaats om bekladde treinen schoon te maken. Zou een mooi projectje van de reclassering kunnen worden. Graffitivandalen als werkstraf treinen laten schoonmaken in de werkplaats als ze daar toch staan voor onderhoud. Er is wel wat aan te doen maar daarvoor zijn de straffen in NL veel te mild.