
In 1999 zijn dan de MS56 of de "Budds" buiten dienst gesteld.

Gelukkig zijn de MS "CityRail" toch mooie!


Bron foto's: http://www.belrail.be
Miljoenen euro's?Shrek schreef:ik denk dat ge daar heel lang voor gaat mogen sparengewoon al voor al het metaal dat erin zit is zoiets miljoenen waard
misschien moet je met een 73 of 82 beginnen, voor 15000 euro krijg je er wel een als spoorwegliefhebber.Shrek schreef:tienduizenden, mijn excusesthomaslj schreef: Miljoenen euro's?
ik zie er ook nog elke dagDietrich schreef:Ik zie alle dagen nog klassiekjes uit die reeks dus zo bijzonder is dat niet.
zelfs de 667 zat er enkele weken geleden in...Joris schreef:Hallo,
Op de ICg zitten er ook nog elke dag. Vorige week maandag waren dat de 18x, 20x en 21x als ik me niet vergis. Allemaal uit de oudste serie dus.
Maar toch waren ze zeer fijn om mee mee te rijden, en buiten de banken, waar een I11 toch net ietsje luxueuzer is, vind ik die nog zeer confortabel rijden.
Groeten,
Joris De Mol
Dat kan je met MS96 ook, en bovendien hebben die een automatische koppeling.b-loc schreef:ik zie er ook nog elke dagDietrich schreef:Ik zie alle dagen nog klassiekjes uit die reeks dus zo bijzonder is dat niet.
en ik vin dat een van de handigste treinstellen die er zijn
daar kun je te miste van het ene stel naar het andere
en ze zijn makkelijk met elkaar te verbinden
Is dat zo zeldzaam dan?Bartjedj schreef:Dan nog wel een 1xx![]()