BDJ
dat is aalsterse karnaval.....Fles schreef:enrico8509 schreef: oilsjt vastelauved
?Que?![]()
Op de IR-i is het nog erger gesteld: laatste trein in De Panne om 20.59 u, laatste trein vanuit Brussel naar De Panne in het weekend om 20 u.groentje schreef:Interessant ideetje, maar geef mij ook maar eerst een uitgebreider basisaanbod. Geef mij maar liever een paar latere (en vroegere) treinen. Dat je bijvoorbeeld al om 21h01 de trein moet nemen in Gent-S-P om in Ronse te geraken, of dat je van Ieper reeds om 21h39 de trein moet nemen om ook maar ergens te geraken, het is gewoon godsgeklaagd. In de Kempen of Limburg zal het wel niet veel beter zijn, vermoed ik...
Als je echt iets wil doen, dan zou ik van Antwerpen ineens doorrijden naar Breda en daar aansluiten op het nachtnet van NSFles schreef:dekooiker schreef:Zelfs een jaar proefbedrijf tussen uitsluitend Antwerpen en Brussel zou ik lang geen raar idee vinden
's Nachts stoppen op de luchthaven lijkt mij weinig zinvol: er zijn geen passagiersvluchten 's nachts. En de trein zou dan moeten kop maken, veel moeite voor weinig meerwaarde? Hoogstens nuttig voor een handvol personeel?Tom024 schreef: * Oostende - Brugge - Gent St. Pieters - Aalst - Denderleeuw - Brussel - Luchthaven - Leuven - Tienen - Landen - Borgworm - Luik.
Onzin. Tussen 23:00 en 07:00 zijn er nog veel vluchten op Zaventem. Rond 04:00 is het zelfs piekuur. En op dat uur rijdt er nog geen trein...jan_olieslagers schreef:'s Nachts stoppen op de luchthaven lijkt mij weinig zinvol: er zijn geen passagiersvluchten 's nachts. En de trein zou dan moeten kop maken, veel moeite voor weinig meerwaarde? Hoogstens nuttig voor een handvol personeel?Tom024 schreef: * Oostende - Brugge - Gent St. Pieters - Aalst - Denderleeuw - Brussel - Luchthaven - Leuven - Tienen - Landen - Borgworm - Luik.