Achja windows XP en 98 zijn zowat het tegenovergestelde daarvan.Shrek schreef:Bij alles wat je doet 10x "bent u zeker dat u dit wilt doen" klikken raak je snel beu heKen schreef:ik heb onlangst nieuwe laptop gekocht met vista.
Windows Vista
Re: Windows Vista
Is er geen truukje om dat kwijt te raken ?Shrek schreef:Bij alles wat je doet 10x "bent u zeker dat u dit wilt doen" klikken raak je snel beu heKen schreef:ik heb onlangst nieuwe laptop gekocht met vista.
Ik heb ook problemen met USB serieel overgang, zou naar het schijnt kunnen liggen aan te weing rechten op die uitgang... waar kan ik dat verzetten ??
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
treinbruno
Train simulator werkt niet op windows vista
maar gelukkig hebben we ook nog een XP staan
maar gelukkig hebben we ook nog een XP staan

Downgrade alleen beschikbaar voor duurste VISTA versies.sncf-sncb schreef:Of gooi er XP op Bruno.
Er wordt gewaarschuwd voor oude XP, bepaalde drivers zouden het niet doen voor moderne laptops
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
Nekvin
mijn vista op mijn labtop werkt uitstekend, wel een beetje te veel beveiliging op, maarja
en MSTS werkt WEL bij mij
en MSTS werkt WEL bij mij
-
enrico8509
de beveiliging aanpassen kun je doen, de firewall uitzetten heb ik ook gedaandentheo schreef:Is er geen truukje om dat kwijt te raken ?Shrek schreef:Bij alles wat je doet 10x "bent u zeker dat u dit wilt doen" klikken raak je snel beu heKen schreef:ik heb onlangst nieuwe laptop gekocht met vista.
Ik heb ook problemen met USB serieel overgang, zou naar het schijnt kunnen liggen aan te weing rechten op die uitgang... waar kan ik dat verzetten ??
Nieuwe pc gekocht, meteen windows XP op gezet hoor, vista vertrouw ik nog steeds niet. 
-
Bartjedj
Mijn broers en vader werken ook met een Vista-laptop, en ik heb ze nog niet horen klagen.
Ikzelf nog niet. Ik draai nog XP.
BDJ
Ikzelf nog niet. Ik draai nog XP.
BDJ
-
Wover
Ik begrijp ook niet echt waarom je XP over Vista zou kiezen. Eens je er aan gewend bent merk je wel dat het toch wel een grote verbetering is, vooral voor mensen met matige kennis van pc's
.
Hallo,
Overigens: De firewall uitzetten, dat zou ik niet doen...
Groeten,
Joris De Mol
Dat heb ik gedaan, Vista eraf, XP erop, het koste alleen wat moeite...sncf-sncb schreef:Of gooi er XP op Bruno.
Overigens: De firewall uitzetten, dat zou ik niet doen...
Groeten,
Joris De Mol