ben is benieuwd
Werken bij DLC
-
raddafretep
Re: Werken bij DLC
Thnx Steven voor je bericht.
Idd de tijd dat ik het "kleine" wereldje nu ken geeft het me een tof gevoel. Dus proberen houden hé!
En Robin: toi toi!
Grtz raddafretep
Idd de tijd dat ik het "kleine" wereldje nu ken geeft het me een tof gevoel. Dus proberen houden hé!
En Robin: toi toi!
Grtz raddafretep
-
Michele_c
Michele, klinkt vrouwelijk. Dus als ik een vrouw zie zal jij het wel zijn danMichele_c schreef:Hallo Robin,
Ik moet er woensdag ook zijn![]()
Hoop dat het meevalt![]()
gr
-
Michele_c
Ik ben geen vrouw.Robin schreef:Michele, klinkt vrouwelijk. Dus als ik een vrouw zie zal jij het wel zijn danMichele_c schreef:Hallo Robin,
gr
Het is Mikeeeeele, ben van italiaanse afkomst.
Tot morgen
ah oeiMichele_c schreef:Ik ben geen vrouw.Robin schreef:Michele, klinkt vrouwelijk. Dus als ik een vrouw zie zal jij het wel zijn danMichele_c schreef:Hallo Robin,
gr
Het is Mikeeeeele, ben van italiaanse afkomst.
Tot morgen
sorry
-
OMC
Dan zal ik jullie ook tegenkomen want ik moet er ook zijn om 19uMichele_c schreef:Hallo Robin,
gr
Alleen nog de nodige documenten voorzien :s
grtz
-
Michele_c
Ben gisteren naar de infosessie geweest en ga
met de proeven meedoen.
Hopelijk komen we erdoor!!!
gr
met de proeven meedoen.
gr
Michele_c schreef:Ben gisteren naar de infosessie geweest en ga
met de proeven meedoen.
gr
en waar zat jij?
-
Michele_c
Als je binnenkwam links achter, ik had een witte bloes met kap.Robin schreef:Michele_c schreef:Ben gisteren naar de infosessie geweest en ga
met de proeven meedoen.
gr
en waar zat jij?
En ga je de proeven ook meedoen?
Als iemand tips heeft zijn altijd welkom
gr
-
Michele_c
ja duurt nog wel lang, maarja ik werk verlopig dus ik verveel me nog zeker nieRobin schreef:ja kga ze ook meedoen, vind alleen jammer dat de opleiding pas in juni begint
-
trein_freak
Ik was bij dlc doorgestoten tot de medische keuring, en goedgekeurd. Was ook bij de nmbs doorgestoten tot de mondelinge proef en dus een keuze gemaakt. Heb voor de nmbs gekozen, bestuurder rangeringen, en dus dlc laten weten er mee te stoppen, maar was niet geslaagd voor de mondelinge proef. Achteraf gezien een foute keuze gemaakt mss? Daarom ook dat ik hier ergens anders heb geschreven waarom dlc het zal winnen van de nmbs. Trouwens ik heb een sterk vermoeden dat de mensen van de jury niet weten wat er op een info sessie word verteld. Kan natuurlijk ook zijn dat ik er totaal naast zat.
-
Bartjedj
Kan je niet opnieuw solliciteren bij DLC?
Ik lees dat je echt bestuurder wilt worden, dus ga ervoor. Voor welk bedrijf je kiest is een eigen keuze.
BDJ
Ik lees dat je echt bestuurder wilt worden, dus ga ervoor. Voor welk bedrijf je kiest is een eigen keuze.
BDJ
-
trein_freak
Tja da weet ik niet of ik bij dlc nog welkom ben, nog maar een goeie 3 maanden geleden afgemeld. En ja mijn motivatie druipt eraf, mijn huidige collega's zien da toch, alleen jammer da ze bij de nmbs da niet hebben gezien, of ni willen zien.