2 reportages over de bouw van St Pancras International
2 reportages over de bouw van St Pancras International
Dinsdagavond 27/11 en woensdagavond 28/11 op BBC 2, telkens om 23.00 u. tot 23.30 u. (Belgische tijd): "The 800 Million Pound Railway Station" met o.a. de voorbereidingen voor de officiële opening.
Re: :-)
Ik heb gelezen: £ 7 voor 1 glas Pommery, dus zo'n goei € 10,50thomaslj schreef:Ge kunt wel champagne krijgen in Business Premier of Leisure Select, vergeet de nieuwe champagnebar ni maar hoeveel da kost zullen we eens moete gaan ontdekke he..

Re: :-)
Ik heb gisteren gezien dat nog maar één derde van de winkels open is. Er is daar nog wel enkele maanden werk....thomaslj schreef:We zulle dan maar champagne in de supermarkt gaan kopen, tis toch allemaal net achter de hoek he..
Re: 2 reportages over de bouw van St Pancras International
Ik dus maar die laatste 2 gezien. Niet zo interessant, veel gezucht en gejammer omdat ze niet "klaar kwamen"thomaslj schreef:Iemand de reportages gezien?

Naar het schijnt is de business lounge ook nog steeds niet klaargekomen?
Ik heb ze opgenomen, maar nog niet helemaal bekeken. Het leek me inderdaad niet zo interessant
.
Moesten ze dat nu van Antwerpen-Centraal gemaakt hebben, dat zou pas interessant geweest zijn
.

Moesten ze dat nu van Antwerpen-Centraal gemaakt hebben, dat zou pas interessant geweest zijn

Wat is de naam van de wijk waar St Pancras station is?
-
Bloomsburythomaslj schreef:Wat is de naam van de wijk waar St Pancras station is?
Technisch gezien net niet. Bloomsbury heeft de Euston Road als Noordelijke grens, waarmee St. Pancras en Euston in Somers Town liggen, en King's Cross in ehhh, King's Cross.nighttrain schreef:Bloomsburythomaslj schreef:Wat is de naam van de wijk waar St Pancras station is?